Zoals beloofd meer foto's van de Renault 4.
Van de stoere voorkant zonder verstralers, breedstralers of mistlampen. Ook luchthappers in de klep ontbreken.
De multifunctionele achterzijde met natuurlijk de handige laadklep.
De scharnieren zijn uitwendig bevestigd om onderhoud eenvoudiger te maken.
Omdat de Franse autofabrikanten natuurlijk altijd wat problemen hebben met electronische componenten in hun automobielen is deze Renault 4 voorzien van een manueel te bedienen raammechanisme.
Laatste foto is natuurlijk van het toen zo trendy interieur.





9 opmerkingen:
Met zulke kentekenplaten mag je echt niet rijden. Ik snap ook niet dat je zo door de APK heen is gekomen.
In mijn diensttijd was ik gelegerd in Havelte. Toen we een week naar Nunspeet moeten zijn we met 6 (ja zes!) mannen in een R4 daarheen gereden. Het ging niet zo heel snel kan ik me herinneren....De rest heb ik verdrongen.
@Brillie: zonder kentekenplaten hoeft een auto toch ook niet APK gekeurd te worden?
@Jacko: toen had je nog niet het figuur dat je nu hebt!
Mijn broer heeft mijn 4 eens geleend voor een vakantie in Spanje. Met vijf man er in hadden ze een probleempje met wegrijden van huis: de trekhaak bleef achter de stoeprand van het parkeervak hangen. Echte Franse auto, soepele vering. Nadat er iemand even was uitgestapt zijn ze toch vertrokken en heeft de auto het voor de rest perfekt gedaan.
Die nummerplaat, dat kan echt niet zo, zo is de auto niet af.
Je vergeet de sequentiële versnellingspook op het midden van het dashboard ;-)
Mooie verhalen hè over die 4-tjes!
Super praktische wagens.
@John: collega Peter beweert tijdens een windvlaag met zijn arm uit het raam het asfalt aan te hebben kunnen raken!
@René: die vieze zwarte getallen en letters zijn mooi opgeruimd zo!
@Harold: inderdaad!
Zekers wel. Het staat op den openbare weg...
Een reactie posten