vrijdag 31 oktober 2008

De AH actie

Na Aladin poppen, smurfen en Joost mag weten wat, loopt deze weken (tot 16 november) de AH Doornroosje actie. Dat betekent dat je ongeveer 6 weken hebt om alle 8 poppen te verzamelen, waarbij je voor iedere pop 5 keer 15 euro moet uitgeven. Om alle poppen te verzamelen moet je dus 8 x 5 x 15 = 600 euro besteden bij AH. Dat is overigens niet zo heel moeilijk met de prijzen van AH, maar dat terzijde. Collega Boy, die hier niet genoemd wil worden, had voor ons de draak bijelkaar gespaard. En Boy vroeg me, speciaal voor zijn zoon Koen, die hier uiteraard ook niet genoemd wil worden, foto's van de draak te plaatsen! Ik maak natuurlijk geen grappen over het / de kanon (Canon??) van Koen, waarmee hij graag op de draak had geschoten. Ehh, foto's van de draak had geschoten. Die heb ik dus maar gemaakt, en natuurlijk een pietsje in scene gezet. Deze keer heb ik de draak geen smurfen gevoerd, vooral omdat René Smurf hier dagelijks bezoeker is, en ook iedere dag een opmerking plaatst. En dat soort bezoekers voer ik niet graag aan de draak! Koen: op A met diafragma 8, de ingebouwde flitser aan (levert automatisch een sluitertijd van 1/125), ISO 800 en handmatig scherp gesteld. De lens is de Minolta AF 70-210 4.5-5.6, een goedkoop (beroerd??) broertje van de wereldberoemde Minolta beercan (een 70-210 F4). Hachelijk?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel bloed op dat vachtje....

Renesmurf zei

Toch zijn de smurfen het leukste!