dinsdag 23 december 2008

Drukke dagen voor kerst...

De dagen voor kerst zijn ieder jaar druk! Sinds zondag (en ook sinds 5 december) beschik ik over een enorme berg vakliteratuur (Eisenbahn Journal, Rail Magazine, Railhobby, GTO, Auto Review en een literair werkje over de 103). Dat vraagt dus een rustige werkomgeving! Gelukkig houdt Bips me niet van het werk! Dan heeft Totaltrain een 25% kortingsactie en daar heb ik gebruik van gemaakt. Dat leverde drie nieuwe ESU decoders op die graag ingebouwd willen worden. En niet onbelangrijk: ook René Lokkie is de laatste dagen behoorlijk aan het bloggen geslagen en heeft vandaag een boeiend stukje over de 86 geplaatst. Waar ik weer graag op reageer met plaatjes van mijn 86, een andere uitvoering dan die van René, maar wat zijn dan de verschillen? Mochten jullie het niet droog houden, mijn lok is er een met een delta decoder, en die van René is hoogvermogen digitaal?
Ja, voor boeiende berichtgeving: bezoek het frank103weblog!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Droog houden we het al lang niet meer.
De mijne is hoog (lawaaierig) digitaal, maar het is wel een hele mooie loc.

Anoniem zei

Gelukkig dat je geen Chinees bent... anders waren dat de laatste foto's van Flappie...

Anoniem zei

Het is altijd zo druk als je het zelf maakt! Is mijn idee, en die kloppen meestal.

Jacko zei

Echt een briljante posting weer Frank. dat ik dat soort zaken om 01.24 lees geeft wel aan dat ik haast net zo diep gezonken ben als jij... :-)

Jacko zei

Echt een briljante posting weer Frank. dat ik dat soort zaken om 01.24 lees geeft wel aan dat ik haast net zo diep gezonken ben als jij... :-)

Jacko zei

En dat dan 2 keer ook nog...

Gert zei

Als dit het laatste bericht is voor de komende kerstdagen dan wens ik hierbij iedereen die dit leest een prettige kerst.

FRANK103 zei

@Lokkie: ik heb 1 ESU speciaal voor deze lok bewaard. Of voor de 194 of voor de E41. Maar een lawaaiige aandrijving is naar mijn mening kletskoek!
Niet?

@Brillie: ik ben bang dat de kinderen het liedje van Flappie ook kennen en dan zit ik morgen ook in de kookpot!

@René: een open deur is meestal open, tenzij die niet open is!

@Jacko: het verband tussen tijdstip van posten van een bericht en niveau....

@Jacko: het verband tussen tijdstip van posten van een bericht en niveau....

@Jacko: echt waar?

@Jacko: echt waar?

@Jacko: echt waar?

@Jacko: echt waar?

@Gert: de hele kerst geen kletskoek plaatsen op dit blog houd ik niet vol hoor!