zaterdag 3 januari 2009

Over Railz en de dip

Het gebeurt me niet vaak dat ik geheel niet tevreden ben over mijn fotowerk. railz Maar vandaag is zo'n dag. railz Voor een weblog heb ik 5 foto's nodig die een verhaaltje vertellen, en ach, die heb ik wel. Zoals hierboven Gerard die met de macrolens detailopnames maakt van het naaktstrand. railz Maar voor een fotoverslag, voor op een fotoforum? railz Nee. railz Daarvoor vind ik ze niet goed genoeg. railz Niet scherp genoeg, niet leuk genoeg. De personen voor het vliegtuig vallen niet genoeg op. railz Reden? Te weinig licht voor mijn camera en het was te druk om rustig een foto te kunnen maken. railz Ik heb besloten jullie vandaag de (iets meer dan) 5 weblogfoto's te tonen, railz waaraan jullie hopelijk kunnen zien dat het een gezellig uitje was. railz En dat het culinaire gedeelte goed verzorgd was! railz Misschien moeten we het gewoon nog een keer overdoen?

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Grappig te zien is dat kleine vliegtuigje. Dat die toch nog zover gekomen is. Vanuit de USA helemaal naar jouw toe. Dan mag die er ook wel stuk erbij liggen. Op vliegtuigen staat de N voor USA. Zomaar een weetje. Over de frieten kom ik nog terug in mijn blog.

Chris Gerrist Fotografie zei

Vreemd dat die frieten er wel goed op staan :D :D

ik vind jou serie prima hoor. En denk er aan, de boog kan niet altijd gespannen staan.

Chris

Erik zei

Het zijn inderdaad slechte foto's. Een Opel-locomotief... Hoe kun je dat nou doen neef?

Willem S zei

Het nivo van dit blog is wederom naar een diepte punt gebracht welke ik en vele anderen met mij niet had zien aankomen. Gefeliciteerd Frank, het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en nu al zo'n knaller. Petje af ! ;-)

Dikke Leo zei

Nou dat is weer leuk.
Zet me daar een serie foto's neer waar ik jaloers op kan worden en noemt ze vervolgens te slecht.
Hoe kan ik nu ooit nog foto's publiceren op mijn Blog??
Moet ik maar proberen het met het nivo van de tekst te compenseren.
;-(
Dat wordt moeilijk.

Gerard van Dongen zei

Foto´s zijn inderdaad niet zo goed.
Ik zal vanavond even in m´n agenda kijken voor een nieuwe datum ;-)

Jacko zei

Zo is het. In de herkansing die hap! ik wil wel weer mee hoor.Frietje in hetzelfde kot??

Anoniem zei

Je zet ze neer dus jij vindt het goed zo, anders moet je ze er niet neerzetten!

FRANK103 zei

@Brillie: het is het vliegtuig van Steve Fossett!

@Chris: sommige onderwerpen zijn nu eenmaal smaakvoller in beeld te brengen!

@Erik: speciaal voor jou, omdat ik weet dat ik je er blij mee maak!

@Willem: dit jaar ga ik ook weer van dieptepunt naar dieptepunt!

@Leo: ik vond jouw oliebollentopic toch van zeldzaamniveau, gooi die bescheidenheid van je af en gooi gewoon de tosti's van Willem op internet!

@Gerard: tas staat nog klaar....

@Jacko: goed plan!

@René: jij hebt de tekst niet goed gelezen: de foto's zijn goed genoeg voor dit weblog, maar niet voor een fotosite. Kijk maar eens bij Gerard, die foto's zijn echt een klasse beter!

Anoniem zei

Ik mis verder nog een landhuis met een zendantenne...

Anoniem zei

Ik heb nog even de reg-nummer opgezocht in de file van de US vliegersbond. Nee, het staat alleen bekend als model.