zaterdag 28 februari 2009

Het hoogtepunt!

Bijna een jaar na het bestellen van de kaartjes is het zover, het hoogtepunt in ons theaterbezoek, de Mega Mindy musical!

Mega Mindy

Misschien denken jullie: dat is kinderachtig en flauw, en misschien hebben jullie nog gelijk ook.

Mega Mindy

Maar Studio100 weet er een show van te maken die voor kinderen heel leuk is en voor de ouders ook goed is te pruimen.

Mega Mindy

De acteurs zijn goed en de zang is naar mijn mening een klasse beter dan George Baker,

Mega Mindy

Nick en Simon of Fransje Bouwer, om maar een paar welwillende amateurs te noemen.

Mega Mindy

Toby (links op bovenstaande foto) is volgens de aanwezige dames in het echt ook een lekker ding en de 3 achtergrondzangdames zorgen voor de vrolijke noot.

Mega Mindy

De boef is vanzelfsprekend een Duitser en zijn handlanger, Dennis, is niet te beroerd om na de voorstelling handtekeningen uit te komen delen.

Mega Mindy

Komende tijd zin in een leuke muscal met de kindertjes: Mega Mindy!

Mega Mindy

@Gert: team 1 Ruben, 2x Bart, Ton en Joop tegen Leon, 2x René, John, Friso en Frank, na een halfuur stond het 1 - 4 en was team 2 veel te sterk, dus werd Friso aan team 1 toegedeeld.

Mega Mindy

Team 1 was daarna een stuk sterker en liep terug tot 5-7. De winnende was vervolgens voor team 1.
(Hoewel het maken van foto's niet toegestaan was, heb ik voor jullie toch een paar plaatjes geschoten, zonder flits met de compact. Hachelijk?)

8 opmerkingen:

Gert zei

Sterkte de rest van dit jaar als nu al je hoogtepunt geweest is.
Veel voetbalfoto's gemaakt. Nu nog uitzoeken.....

Anoniem zei

Wat niet mag moet je niet doen.
Of wil je nou echt dat alles en iedereen altijd maar helemaal gecontroleerd moet worden?
Want dat creeer je wel op die manier, als je niet gewoon doet wat ze uit vertrouwen mededelen!

Mega mindy kent mijn nichtje ook, andersom niet.

FRANK103 zei

@Gert: hoogtepunt van theaterbezoek!

@René: zoals in de toelichting, een foto zonder flits (en geluid). Overlast dus nul, dan is het toch niet zo erg? En Mega Mindy kent ons ook niet, en daar is ze vast niet verdrietig om!

Steffer zei

Als je nog een speler zoekt voor je team denk aan mij want ik kan niet voetballen.....

FRANK103 zei

@Steffer: zaterdagmorgen om 8.45 in het park, ik bel je wel voor de preciese lokatie!

Anoniem zei

Mijn mond staat open... dit zal ik nooit aan mijn kinderen kunnen laten zien.

Jacko zei

Verbazingwekkend dit blog. Ik blijf er door verrast worden.

Anoniem zei

moet controleren:)