vrijdag 6 februari 2009

Meer cursusgetwitter























Gisteren moest ik ook naar een cursus, inderdaad de 3e cursusdag deze week.



Ik zal jullie zoals gebruikelijk niet lastig vallen over het onderwerp van de cursus of over de sociale contacten die je op zo'n dag uitstekend kunt onderhouden.



Omdat ik minder file had dan verwacht was ik er eerder dan verwacht, wat op zich dan weer logisch is.



Ik ben naar het kasteel gewandeld (zie foto's) en heb foto's gemaakt van het kasteel, hoewel ik er eigenlijk wel genoeg heb.



Maar genoeg is zo'n vervelend begrip, stel je voor dat iemand zegt: je hebt nu genoeg treinen, of slotraceauto's, of chips.




Nee, genoeg is een vervelend woord! Maar genoeg over genoeg.



Kasteelingang, park en het kasteel in sepia en natuurlijk een flunch (een flunch is een foto van een lunch).



Hoewel het tussen de middag regende ben ik wel een kort rondje gaan lopen.



Morgen volgen hier natuurlijk foto's van neef Erik, die dan (morgen dus) 40 is geworden.



En 40 is natuurlijk een mijlpaal!



Jullie gaan er hier over lezen, hachelijk?

9 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Opel Astra G-CC X1.6XEL benzine waarvan de APK op 6 november 2009 afloopt ;-) De eigenaar heeft de Astra nog maar drie maanden (bonuspunt?)

Anoniem zei

Weet je wel dat je gratis condooms vannacht verkrijgen kan in de stad?

Chris Gerrist Fotografie zei

Lukt het een beetje,

een derde cursusdag zonder een Mc van binnen gezien te hebben...

Chris

Gert zei

Genoeg chips? Op voorraad of in je buik? Wat is de flunch eigenlijk?

Anoniem zei

U bent aan het kleven... 160 euro.
U maakt fotos tijdens het rijden... 140 euro.

Even afrekenen...

Steffer zei

Flunch? Meer een funch net als de foto van drank....Frank....

FRANK103 zei

@Harold: zeker!

@Brillie: nee

@Chris: het is heel moeilijk vol te houden....

@Gert: een flunch is een foto van een lunch!

@Brillie: dat geldt tijdens het rijden, ik sta hier zo ongeveer stil.

@Steffer: een fier is een foto van een bier!

Gert zei

Ik bedoelde eigenlijk: Wat is het eetbare wat op de foto staat? Ik denk iets van saté klopt dat?

FRANK103 zei

Het zijn gehaktballen in een soort van tomatensaus. Aangezien ik nu nog steeds leef was het kennelijk eetbaar.