woensdag 4 februari 2009

Op cursus in V.

Mijn werkgever biedt verschillende cursussen aan, vakinhoudelijk of voor persoonlijke ontwikkeling.

volendam

Ik was dus uitgenodigd (= verplicht dus!) voor zo'n persoonlijke ontwikkelingscursus die bij ons bekend staat als 'de horkencursus'.

volendam

De eerste reactie thuis was meteen: dan hoef je niet te gaan, dat ben je al!

volendam

Maar nu is deze cursus in een luxe hotel in het altijd leuke V., bekend van de plaatselijke voetbalvereninging (Fc V.) en bekend van Jantje en Monique S. en hun vrienden Nick en Simon.

volendam

Op cursus dus!

volendam

En bij een uitje moet natuurlijk de camera mee!

volendam

Een weblog is wat dat betreft een zware belasting!

volendam

En wat schetst mijn verbazing, er was nog een medecursist met fotografie als hobby, en die had zijn Nikon mee!

volendam

In de korte pauzes tussen de cursusonderdelen zijn we dan naar buiten gelopen om de omgeving voor jullie vast te leggen.

volendam

Ahum, waren we te laat terug?

Photobucket

En na het diner 's

Photobucket

hebben we ook koude en sneeuwbuien getrotseerd om op dit blog foto's te kunnen tonen van V. in de sneeuw.

Photobucket

Zoals het beroemde mannetje op de bank.

Photobucket

Natuurlijk was ik op tijd terug in de kamer om Ajax gelijk te zien spelen tegen Heracles en wat vakliteratuur te bestuderen.....

Photobucket

Morgen komt hier een deel 2, gewoon omdat ik 162 foto's gemaakt heb en ik denk dat er zeker 2 wel het aanzien waard zijn maar ik weet niet welke. Hachelijk?

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Het lijkt erop dat de pauze langer duurt dan de leermomenten. Das een goed teken.

Anoniem zei

De dorpsnaam wordt uit prive overwegingen afgekort met 'V.'

Toch tof om te zien dat alle foto's gewoon 'Volendam' heten.

Desalwelteplus, blijven ze mooi die ijslandschappen

Scrapitz zei

Heb je je Horken diploma nu echt binnen ;-)

Chris Gerrist Fotografie zei

He, vervelende al die cursussen :)

was de paling een beetje te snaaien?

Chris

Anoniem zei

Maar nu over echt nieuws, hoe is de klap van het faillisement van het bekendste treinen merk beter bekend als de Big M in de familie A103 ingeslagen?

Toch minimaal een reden voor meneer bos om wat banken om te laten vallen en overheidssteun aan de Big M aan te bieden. Of wordt dit gezien als het ultieme koopjesmoment....

Groet uit B.te NH

Anoniem zei

Ik moet ook almaar op cursus, ik vind er geen reet aan, gedoe altijd.

FRANK103 zei

@Brillie: de pauze werd langer omdat de cursisten te laat terug waren. Ik ontken alles!

@Ronald: dat is om je scherp te houden (en omdat google niet zoekt op fotonamen)

@Willem: nee, daarvoor moet ik nog 3 dagen op cursus!

@Chris: op tonijn, mossels en kroket, maar geen paling gezien.

@anoniem uit B te NH: ik geloof niet dat M omvalt, en omdat het ook geen Nederlandse onderneming is zal Bos in ieder geval niet een helpend handje kunnen uitsteken. Maar ik zal toch een mailtje sturen...

@René: dat hangt af van de cursus, mestal zijn ze best leuk!

Anoniem zei

Wat een herrie op de achtergrond.
Zeker de palingsound.