maandag 16 februari 2009

Over verzamelen

Verzamelen zit in het bloed. Maar waarom? Shell ruimtevaartmunten, voetbalkoppen van de WK1974 en meer heb ik hier al laten zien. Vorig jaar waren het smurfen, poppenkastpoppen en nu zijn het voetbalplaatjes. Verzamelen, verzamelen. Wesley wordt van voetbalkaartjes voorzien door mijn collega Peter, die hier niet genoemd wil worden, en door Rianne, die hier ook niet genoemd wil worden. En vandaag had collega Harry ook een stapel kaartjes bij zich. Het doel is dan het boek te vullen, en te ruilen met anderen om de ontbrekende kaartjes toch te krijgen. Huntelaar wil niemand ruilen, die heeft meerwaarde, helemaal nu hij in Spanje ook doelpunten maakt. Andere spelers van Ajax zijn ook schaars. De belangrijkste club voor het seizoen 2008/2009 is bijna compleet. Bijna, nog één speler ontbreekt. Van de coach van dit team, die hier vast ook niet genoemd wil worden, hebben we meerdere plaatjes. Maar die wil niemand met Wesley ruilen, die willen ze niet hebben..... Hachelijk?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch wel een hachelijke zaak, dat je alleen vrienden hebt, die ik hier niet zal noemen, die allemaal voor jou in de rij staan, voor de AH, gatverpufff, voor de AH om de plaatsje te vragen, misschien wel weg ritselen bij oude oma-tjes, om ze dan weer aan jou te geven... of dwing je ze daar toe? Het zal wel minder worden. De jeugd is deze week vrij en zijn ze vast voor.

Anoniem zei

testje voor boy

Anoniem zei

meer testjes

Anoniem zei

Goedenavond Frank,
Zoals ik je heb beloofd.
Jeroen heeft voor Wesley de volgende nummers:
20,85,133,139,203 en 235.

Een fijne dag morgen en tot donderdag,
Boy

Anoniem zei

@ Boy: BINGO !!!

Anoniem zei

Ik ben bij de smurfen blijven hangen, en daar laat ik het ook maar bij.

FRANK103 zei

@Brillie: de collega's vinden het leuk om voor Wesley kaartjes (en smurfen en poppenkastpoppen etc) te verzamelen en hij is er ook erg blij mee! Er is geen sprake van dwang, maar ik haal natuurlijk wel regelmatig koffie voor mijn collega's!

@Boy: bericht is gelukt! Wes is er nu al erg blij mee, zijn album gaat zo vol!

@Brillie: bij lottogetallen hoort geen bingo!

@René: voetbal is hiet otch populairder dan smurfen. Dat is verder niet persoonlijk.

Hoop ik.


Allemaal weer bedankt voor de reacties!