maandag 30 maart 2009

Cursus te V.

De kracht van een weblog is natuurlijk dat ik hier over mijn dagelijkse bezigheden neuzel en wel in chronologische volgorde. Vandaar dat ik van zondag direct weer overspring naar afgelopen donderdag, een cursusdag in het bijna zonnige V. En de camera was mee! (Dat rijmt, voor de minder kritische lezers). De cursus ging over onderhandelen en samenwerken, jullie begrijpen dat er cursisten zijn die meer dan gemiddeld aandacht nodig hebben, met andere woorden, ik moet nog 2 dagen cursus volgen! Waarvan uiteraard op dit blog ook een verslag....Goed, dan voor Gert: de scouting dag, afgelopen zaterdag, was wel een succes (vossenjacht, pannenkoeken en regen) maar ik heb géén foto's gemaakt, vooral omdat de ouders geacht werden naar huis te gaan en niet in de weg te lopen. De voetbalwedstrijd van zaterdagmorgen was geen succes: team 1 bestond uit de dravers Leon, Ton en René, statische spelers Bart en Joop. Team 2 bestond uit dravers René en Frank, en meer doordacht spelend Ruben, John en Lusanne. Pas na de stand 5-0 kwam team 2 enigszins op gang en wist tot 6-2 te komen, de winnende goal was voor team 2. Vooral de dip van ex-draver Ruben brak team 2 lelijk op! Morgen op dit blog: Elise wil ook graag hier te zien zijn. Hachelijk?

4 opmerkingen:

Gert zei

Dankjewel. Nu kan ik rustig gaan slapen.

Steffer zei

Wat een geneuzel...uh...Ik denk dat ik maar 's ga ontbloggen....

www.brillie.nl zei

Toch mis ik iets in dat steegje, dat Amsterdam wel had.

FRANK103 zei

@Gert: welterusten!

@Stef: maakt dat je een ontblogger?

@Brillie: junks?