donderdag 5 maart 2009

Meer treinen

Sorry Boy (die hier overigens ook niet genoemd wil worden), weer treinen! (Hieronder 110 in TEE kleuren)

treinen 110

Gisteravond heb ik tot 23.00 foto's gescand voor Lokkie om te laten zien dat een station best vervuild of groen mag zijn. (Hieronder 643 in Kevelaer)

treinen 643

Eerst op zolder 6 fotoboeken gepakt, scanner aanzetten, en dan per foto inscannen. Wat een rotwerk! (Hieronder 103 in Duisburg)

treinen 103

In de scanplaat zitten ook krassen in het glas zodat er bij een deel van de foto's aan de linkerzijde witte strepen te zien zijn.
(Hieronder een ICE3, dit is géén kras in de scanplaat maar een trein!)

treinen ICE3

Soms kan ik ze wegwerken, soms niet. (Hieronder een ICE2)

treinen ice2

Meestal plaats ik de foto's ook op het 3railforum, maar bij deze foto's laat ik dat maar achterwege. Vervuiling dus!

treinen

Hachelijk?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo, je commentbox doet het weer, maar nu was ik wel vergeten wat ik precies wilde zeggen.

Iets over dat treinen zelfs tot diep in de avond doorrijden, dat is allemaal wat zeg.
En auto`s rijden er ook altijd maar door, de mensheid is continue in beweging.

Anoniem zei

Zo, je commentbox doet het weer, maar nu was ik wel vergeten wat ik precies wilde zeggen.

Iets over dat treinen zelfs tot diep in de avond doorrijden, dat is allemaal wat zeg.
En auto`s rijden er ook altijd maar door, de mensheid is continue in beweging.

Anoniem zei

Ga je nu ook je eigen treintjes voorzien van een andere verf laag? Immers ze moeten toch bijna echt lijken?

Anoniem zei

Bedankt voor het plaatsen van de foto's. Heb gelijk weer genoeg inspiratie om door te gaan.
En wat mij betreft mag je nog wel even doorgaan met inscannen en plaatsen van dit soort foto's.

FRANK103 zei

@René: misschien was je te snel met het opslaan van je reactie?

FRANK103 zei

@Brillie: dat ga ik doen, dat heet weatheren. Binnenkort op dit blog!

@Lokkie: ik ga de archieven nog eens door!