zondag 8 maart 2009

Met digirelax naar de Zaanse schans deel 2

Op het digirelax forum hebben deze foto's van de Zaanse Schans



nauwelijks tot reacties geleid, zeg maar, alleen Wim heeft gereageerd.



Kijk, zijn foto's mooi of goed dan is dat eenvoudig reageren, ze zijn goed! (Hieronder: vliegtuigen vallen op aangezien ze met enige regelmaat in akkers plachten te landen)



Zijn ze matig of twijfelgeval dan krijg je ook nog reacties, in de vorm van tips.



Zijn ze slecht dan durft een enkeling dat nog te plaatsen, maar zijn ze afgrijzelijk, dan blijft het stil.



Beide series zijn ongeveer 18 keer bekeken met bij beiden 1 reactie.



Toch begrijpen jullie meteen dat ik ze hier ook plaats!



Dat is toch het niveau wat jullie van dit blog verwachten toch? Mischien hebben jullie er ook meer verstand van, ik zie het vanzelf bij de reacties. Tot die tijd: kijk en huiver!



Het is hachelijk....

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Das een Aribus die ik daar zien. Wist je dat ze om de buurt uit de lucht vallen? De volgende is dus een airbus.

Jacko zei

Wij hadden allebei een helm op. Ons kon werkelijk niets gebeuren.

Gert zei

En verwacht je nu van mij een reactie?

FRANK103 zei

@Brillie: vallen airbussen dan net zo vaak uit de lucht als boeings?

@jacko: ik wilde al niets over jouw kapsel zeggen....
:-)

@Gert: ja!

Jacko zei

Ik sidder ervan.

FRANK103 zei

@Jacko: dat wist ik!

Anoniem zei

Om en om is mij verteld. Ze doen het om elkaar af te maken.

Anoniem zei

op digirelax staat de kist groot. zal hier ook een foto plaatsen. ik weet niet op het een airbus is, ik ben niet zo van de vliegtuigen...