donderdag 14 mei 2009

Schoolkorfbal

Ieder jaar is er een schoolkorfbaltoernooi, en dit jaar dus ook!

korfbal

Ook dit jaar deed één stuks grut mee, namelijk Wesley. Dat betekent dat er iemand mee moet, als begeleider.

korfbal

En zoals gebruikelijk ben ik dat! Dan kan ik me uitleven met mijn fototoestel, met als bedoeling boeiende plaatjes te maken bijvoorbeeld voor René Smurf.

korfbal

Sorry René, het moet natuurlijk een spannende hoogspanningsmast zijn!

fluxus

Of voor nicht Diana, die om begrijpelijke redenen de link naar dit afschuwelijke blog had weggegooid en het nu niet meer wist te vinden.

korfbal

Maar nu ze me dan bij een korfbaltoernooi geheel toevallig tegen het lijf liep voelde ze zich wel gedwongen weer naar de link te vragen, wat een bezoek aan een schoolkorfbaltoernooi wel heel link maakt!

korfbal

Gelukkig wist het team van de klas van Wesley alle 3 partijen te verliezen (het zorgen voor een partijdige scheidsrechter kost me toch altijd een boel moeite en middelen!) zodat we voor de regen en The Mentalist weer thuis waren. En ik ook nog wat tijd heb voor de volgende opdracht: beweging. Een motorfiets?

fluxus

Hachelijk?

3 opmerkingen:

Jacko zei

Geweldige sport dat korfballen. Vooral het gemengd douchen!

Renesmurf zei

ja, een mooie mast!

Korfbal is op zich best leuk, ik heb het wel eens gedaan.
Maar zoals met alles kreeg ik er na een paar jaar wel weer genoeg van.

www.brillie.nl zei

Ik heb bij HKV heel wat korfbal gezien. Toch is het in de zaal topper.

De camping zender melde vandaag dat het levensgevaarlijk is... stroom.