donderdag 21 mei 2009

Stoomweekend Hoorn 2009


Dit weekend is het stoomweekend bij de stoomtrein Hoorn - Medemblik.


Meer treinen dan bij de normale dienstregeling en authentiek geklede mensen. 


En die zijn natuurlijk boeiender dan een stoomtrein! 


Zo'n stoomtrein is natuurlijk maar wat wielen en wat vuur. 


Nee, dan de reizigers!


De ene nog fraaier gekleed dan de andere. 


Hoedje op


een matrozenpakje aan  


 of toch een hoge hoed  


 om iets uit te toveren?


De catering was in orde!


De poffertjes ga ik niet plaatsen maar een wafel verdween ook makkelijk in de snavel. 


 Misschien hebben jullie neef Erik al herkend?


Hij was op zoek! 


Naar Kwik, kwek en kwak...


En naar oom Dagobert?


Dit is oom Dagobert niet!


Zo'n zonnebril moet je ook staan.  


Sommige mensen is niets te dol.  


Lisanne (wil hier niet genoemd worden) lijkt het leuk om ook een dag mee te doen.  


Dan is het tijd om te gaan!  


Als Lisanne een dag meedoet kan ik weer met de trein mee! 


Of is dat toch ehhhh 


Hachelijk?

6 opmerkingen:

Gerard van Dongen zei

heerlijke serie! Goed hoor!

Anoniem zei

Leuke foto's Frank! Ik ga zondag misschien ook naar Hoorn.
Harry.

FRANK103 zei

@Gerard: het zijn er misschien teveel voor 1 serie? Beter splitsen in een treinenbericht en een portrettenbericht?

@Harry: ik wens je veel succes met het maken van foto's. Zelf loop ik er morgen weer rond omdat Lisanne meedoet.

www.brillie.nl zei

Die brillen zijn veel te modern voor hun kleding.

Anoniem zei

wel een heel ander klededracht dan de foto's van henk

FRANK103 zei

@Brillie: hun horloges ook en hun schoenen. Het blijft natuurlijk 'doen alsof'.

@Gerard: ik durf niet zomaar tattoos op de foto te zetten van dames die een veel te kort rokje aanhebben waardoor die tattoo zichtbaar wordt. Ik ben de laatste weken aan mijn linkerenkel geblesseerd en kan dan vast zo'n boze dame of haar nog bozere vriend niet ontlopen. En Henk gaat vast als een speer, dankzij die sauna die op zijn zolder in de weg staat. Hachelijk?