maandag 1 juni 2009

Einduitslag wattizzut

Misschien dat ik in de toekomst een nieuwe serie ga starten, maar deze serie is wat mij betreft nu ten einde. De uitslag was een Saab 9-7x 4.2 op lpg met een gewicht van 2.188 kg. Een lastige dacht ik zelf.



Maar niet voor Steffer die binnen een uur de goede oplossing al had geproduceerd. Natuurlijk voor de eervolle vermelding en wat mij betreft ook voor een smaakvol biertje op een racebaanavond!

Dat geeft de volgende einduitslag:
1 Steffer 33,33
2 Porscheharry 28,17
3 John uut Z 18 punten
4 Finger2 16
5 Lokkie 15
6 Ronald Muis 5,5
7 Martin Firefighter en buuv An, Brillie 4
8 Renésmurf 3
9 Slowride en Denis 2
10 Jacko, Gerard, Jaco Klikogreen en neef Erik 1



Overigens, als jullie het label wattizut aanklikken kunnen jullie zien dat ik al in 2006 begonnen ben met deze serie raadplaadjes: wattizut, kennu'em en tizzun. Ik ga jullie dus nu al voorspellen dat er een nieuwe reeks komt. Hachelijk?

5 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Tja, zo kan ik geen punten verkrijgen als je het erop zet in mijn contest gebeuren tijd... PFFF.

Gelukkig sta ik nog boven dat achterlijke blauwe ventje.

Steffer zei

Thnx! Het water loopt me nu al in de mond....uh bier bedoel ik....

FRANK103 zei

@Brillie: dat was expres om de rest ook een kans te geven iets te winnen...
Die tweede was niet veel voor nodig.

@Stef: voorkeur voor een bepaald biertje?

Steffer zei

Triple......mmmmmmmmmmm....

Renesmurf zei

We zullen het misschien wel zien, maar misschien ook niet.
We zien wel.
Of niet soms.