woensdag 17 juni 2009

Woensdagmorgenfietsen

Een van de series die iedere week weer ongekende aantallen bezoekers trekt is de serie woensdagmorgenfietsen. (Foto: hi, I am frank....)Als ik rond 13.00 de PC aanzet heb ik de eerste mailtjes al binnen: "Lekker gefietst? Waar blijven de foto's?" Natuurlijk houd ik bij het maken van de foto's rekening met de interesses van de verschillende bezoekers van dit blog. Zoals deze forten voor GastheerG, die graag nog een keer op een zondagmorgen een fortenrondje met me gaat fietsen (de forten zijn alleen op zondag open voor bezichtiging). De uitgestrektheid van het duinlandschap. En voor collega René, die hier niet genoemd wil worden natuurlijk ook de Schotse Hooglanders. (Voor de kenners: precies midden in de foto!)
Niet alleen de Schotse Hooglanders maken het fietsen in de bossen een hachelijk gebeuren, de boswachters hebben zelfs een levensgevaarlijke buizerd losgelaten om de tragere fietsers tot een versnelling te verleiden!
En denk je dan dat je alles gehad hebt, dan kan je ook nog ene F103 tegenkomen in de bossen.(geweldige uitvinding zo'n zelfontspanner....)
De terugtocht had ik windje tegen en die was daardoor merkbaar minder fijn, voor de Don Quichote's onder de blogbezoekers heb ik natuurlijk een van de molens van Uitgeest met de gevoelige sensor geregistreerd.Eenmaal thuis is al het fietsleed van deze morgen weer snel vergeten en zijn de verbrande 640 kcal weer snel aangevuld! Hachelijk?
(NB ik ben inmiddels alweer een zaterdagmorgen gaan voetballen, echter het blessureleed is nog niet over, ik houd het de komende periode bij fietsen. De uitslag van die voetbalwedstrijd was natuurlijk NIET relevant. Vooral niet omdat ik verloren had. 4 - 3 met 1 man meer. Nee, daar hebben we het niet over! En Peter en René: zie je wel dat ik dit best durf te vertellen. Al is het in extra kleine lettertjes... )

7 opmerkingen:

Steffer zei

Sheep!

Renesmurf zei

Wat raar dat forten alleen op zondags open zijn.
Beetje jammer voor de zaterdagjesmensen.

FRANK103 zei

@Stef: inderdaad


@René: zaterdagjesmensen komen aan een vaste deur. Dan moeten ze zondags terugkomen!

www.brillie.nl zei

Je trapt er wat op los. Maar wat doet je vrouw dan eigenlijk?

FRANK103 zei

@Brillie: die werkt op woensdag op kantoor! Ik ben dus part-time huisman....

BK-Racing zei

Waar is je helm ?

FRANK103 zei

@BK: die doe ik niet op als ik alleen rijd. Misschien suf, maar shit happens!