donderdag 9 juli 2009

De mooiste!

Een van de mooiste, misschien wel DE mooiste, is de Ferrari F40.

Hoewel ik eigenlijk gewoon een rode F40 met reclame wil, heb ik door de matige verkrijgbaarheid van de rode zonder reclame besloten toch deze Totip te kopen.

Maar als er ooit een rode F40 komt met reclame dan wordt deze Totip een Davelaar Ferrari (Bakker Joop verandert me te vaak van look!).

En hoewel een Davelaar stroopkoek niet meer is dan 2 Jodenkoeken met stroop aan elkaar geplakt, is de Davelaar stroopkoek ook heel smakelijk te noemen!

Nu Bakker Joop geheel per ongeluk zijn vrachtwagenlading nieuwe producten bij neef Richard in de tuin heeft gedropt kan ik dat natuurlijk makkelijk zeggen!

Voor Renésmurf heb ik wat foto's van de bouwdoos gemaakt, zodat je kunt zien dat het monteren van de auto toch zeker een uurtje werk is (inclusief koffie zetten en consumeren).

De eerste race met de F40 zal waarschijnlijk bij Steffer plaats vinden, hoewel Danny Slotticar me in een vlaag van verstandsverbijstering ook heeft uitgenodigd en ik heus niet te beroerd ben om een dagje naar België te rijden! Ik ga hierover nog met Danny mailen! Om alvast te wennen heb ik voor Danny (en voor Steffer) alvast de achterlichten van mijn bolide op de foto gezet!
Ja, het is hachelijk, maar jullie gaan er hier over lezen!

9 opmerkingen:

neef zei

kapje een nachtje in een zak met crofty ovenreiniger, en de vieze groene kleur is weg!!!
mooi rood met gele cento-tre-pasta-papa-striping?

Steffer zei

Wie was dat ook al weer die een tijdje terug op de ons bekende reesbaanwebloch het land doorstruinde om her en der gebouwde racebanen te testen.... er staat een uitdaging voor de deur Frank!! (Tja, Davelaar koeken...het is dat mijn dokter ook zo heet.....en dan heeft zo'n koekje toch een bijsmaakje...)

Danny zei

We wachten op een mail.

www.brillie.nl zei

Met goud moet je kunnen winnen...

HenkG zei

Even let je niet op en er staan zo maar allerlei slotrace onderwerpen op dit blog. Eindelijk weer afgedaald naar mijn niveau. Ik zal wel weer eens wat vaker kijken...

www.brillie.nl zei

Die hele maan reis was fake. Lees morgen de verklaring op mijn blog.

Danny zei

Hallo Frank,
ik wou je direkt contacteren na het plaatsen van je bericht om eens te komen naar mij, maar het tijdstip kwam wat ongelegen;
Ik moest op, woensdag 15 juli een operatie ondergaan. Ze hadden een gezwel gevonden op mijn schildklier en om geen risico te lopen moest mijn schildklier eruit, dit is inmiddels gebeurd, het gezwel is verder onderzocht en het blijkt gelukkig een goedaardig gezwel te zijn, dus geen verdere behandeling nodig.

Dat ik de voorgaande dagen vol met vraagstekens rondliep, betreffende het verloop en het herstel, weerhield me omzelf al contact op te nemen en al iets te plannen in de toekomst.
Inmiddels ben ik op een groot litteken na, een pleister, elke dag een tabletje en een schildklier minder, volledig terug de oude.

Het goede nieuws is ook dat ik een herstelperiode/verlof heb tot 1 sept en dus tot die periode thuis ben, misschien lassen we nu toch wel nog een korte centerparcs vakantie in, kwestie om toch nog eens erop uit te zijn, maar als je wil langskomen evt met nog anderen, feel free, ik zorg voor spijs en drank, jullie brengen de ambiance en jij je Ferrari F40 mee.

Groetjes, Danny

Anoniem zei

Hoi allemaal,
ik ga binnenkort uitgebreid reageren. Danny: beterschap! Ik ga je mailen!
vr gr
frank

BK-Racing zei

Beste Frank, ik stap echt niet over naar Tele2 !