dinsdag 29 september 2009

AZ en BMB

AZ is op TV en dus heb ik betere dingen te doen dan bloggen of internetten. Hoewel, de wedstrijd is net afgelopen met een eindstand 1 - 1. Even internetten dus!

Photobucket

Fietsend langs de Vecht kwamen we een bekend kasteel tegen.

Photobucket

En een voormalig kostbaar jacht uit de jachthaven van V., uit die ligplaats linksvoor op de foto.

Photobucket

Heb je het over hachelijk, dan heb je het over het pontje bij Nichtenvecht. Je loopt daar mogelijk ernstige veiligheidsrisico's!

Photobucket

Waar ik me ook over verbaas is dat een paar politieagenten vervolgd worden als daders omdat ze uit lijfsbehoud hebben geschoten bij een uit de hand gelopen 'feest'.

Photobucket

Soms lijkt de wereld op zijn kop te staan!

Photobucket

Op de foto NIET het kasteel van Nederhorst Den Berg.

9 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Dat kasteel is volgens mij een herhaling... tsss. De pond omt mij ook bekend voor. Ik ben toen omgelopen.

FRANK103 zei

@Brillie: dat kasteel zie je regelmatig op dit blog. En dat pontje is en blijft hachelijk!

Renesmurf zei

Er zitten toch schitterende kiekjes bij!

Vooral vanwege het weer!

Sjoerd zei

mooi, die foto's niet zo slim voor die agenten...

Jacko zei

Mooi scheef is niet lelijk.
Het pontje is leuk zo scheef maar de weg met lantaarnpaal is voor mij "over the top".

Anoniem zei

las op "waar maar raar" iets over kikkers, kan jouw weblog ook naar dit niveau? Kikker geeft fotograaf unieke foto
De Amerikaanse fotograaf James Snyder kon bij toeval een unieke foto van een lichtgevende kikker maken. Tijdens een fotosessie in de avonduren had hij een paar lampjes in het wild uitgezet om insecten en andere dieren te lokken. Dat hij in zijn opzet was geslaagd, bleek uit een kikker die een lampje had ingeslikt. Snyder dacht eerst nog dat het beestje op een lampje zat, maar toen hij naderbij kwam zag hij wat er aan de hand was. Nadat hij enkele foto's had gemaakt, trok hij voorzichtig aan de draad en het lampje kwam weer uit de kikker. Volgens Snyder heeft de kikker geen schade opgelopen.

Steffer zei

Jacko, past wel bij je avatar...

Jacko zei

@ anoniem, dat nivo heeft Framnk al jaren. Hij heeft ook iets met kikkers. Vooral een bepaald soort.

@Steffer, maar da's onverwacht scheef zeg maar! :-)

FRANK103 zei

@Rene: zo blijf ik weer fotograferen!

@Me!: zo houden ze bij de politie een boel vacatures open staan!

@Jacko: die pont is dus niet scheef genoeg. Hmmm. Toch eens fotosjoppen!

@Anoniem: ik ben door kikkers al eens op internet in de ban gedaan, er zijn lieden wel-licht snel op de tenen getrapt als ik weer aan kikkers begin!

@steffer en jacko: schuine moppen is iets anders dan scheve koppen!