maandag 23 november 2009

Echt waar!!!!!!

De vorige foto was opnieuw niet erg moeilijk, of Gerard is gewoon ontzettend snel. Het was een Citroën SM uit 1973, in Nederland geïmporteerd in 1986. Dat betekent 2 punten voor Gerard en 1 punt voor alle andere goede inzendingen, Porscheharry, Me!, F2 en John. De tuzzunstand wordt: Gait 9 (9 + 2), Me! 5 (4+1), , Finger2 en Porscheharry 4 (3 + 1), Steffer, neven Erik en Richard 3 en Denisje, Arnaud, Jacko, John en lokkie 1 punt. Ik heb nog een aantal foto's voor jullie, morgenavond nadat de voetbalwedstrijd van AZ is afgelopen zal ik de moeilijkste uit de serie gaan plaatsen. Maar eerst deze foto, de vraag is natuurlijk: tizzun?

15 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Dat is een bril. Sommigen noemen het een kever. Hachlelijke zaak weer, dat ik het weer mis heb.

Anoniem zei

Mercedes-Benz w110 190 heckflosse

PorscheHarry zei

VW Variant

Gerard van Dongen zei

Dat is lekker wakker worden!

Sjoerd zei

Wat je hier ziet is een volkswagen 1500 ponton (notchback) of het een TL uitvoering is kan je aan de koplamp niet zien. Opvolgers waren de VW 1600 en later de volkswagen K70.

FRANK103 zei

Niemand ziet hier een Volvo in?

Jacko zei

Een wattuh??

@ Gerard, lekker wakker worden met je kop uit een Kliko!! :-)

Erik zei

Een Volvo Amazon 131 dan?

De neven :)

Anoniem zei

een volvo heeft een deelnaad onder de koplamp

Anoniem zei

sorry dat ik het weer goed heb

Renesmurf zei

Ik vind een rooie altijd mooier!

FRANK103 zei

@Gerard: niemand met verstand van auto's gelooft mijn Volvo tip. Omdat het niet waar is?

www.brillie.nl zei

Zo als ik al zei: Kever. Mijn trouwauto was een volvo, gewoon voor een degelijk huwelijk. Vrijdag zal ik live twitteren bij die van mijn dochter.

Anoniem zei

heeft iemand al gezegd dat ie' wit is? Bij deze!

Neef

FRANK103 zei

@neef: nee, iemand heeft wel gezegd dat hij een rode mooier vindt. Maar niet dat deze wit is.

Hachelijk?