donderdag 3 december 2009

Woensdagmorgenfietsen

Gistermorgen was het droog. Het waaide ook niet overdreven hard. Ik had ook niet afgesproken met Bert om ergens foto's te gaan maken. Lisanne had een keer niet het eerste uur vrij. De fiets was niet defect. Mijn wielrenoutfit was niet deskundig opgeborgen (lees onvindbaar) na de laatste wasbeurt. Er was geen reden te bedenken om niet te gaan fietsen. En dus heb ik gefietst, 45 kilometer. Over de kruisberg. Er was zelfs een happy end! Hachelijk?

4 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Knakworsten... dat heb ik in tijden niet meer gegeten. Vroeger had de frituur ze nog om de hoek. Maar daar woon ik al jaren niet meer.

Renesmurf zei

Woensdagfietsen, dat lijkt lang geleden zeg! Ik fiets momenteel zes dagen in de week!

Sjoerd zei

Alleen al voor de worstjes zou je het doen...

FRANK103 zei

@Brillie: bij elke supermarkt voor ongeveer 1 euro (wel Unox kopen!!). Zak met bolletjes meenemen (ook 1 euro) en een fles Heinz ketchup en Remia mosterdsaus

@René: in dit bericht wordt bedoeld als een zot over het fietspad scheuren met een racefiets. Gewoon met een luxe stadsfiets een stukje rijden (woon werk of naar de supermarkt) doe ik ook 5 tot 7 dagen per week.

@Me: inderdaad!