maandag 11 januari 2010

Naar de stad

Lisanne, die hier niet genoemd wil worden, wilde samen met Rianne (wil hier ook niet genoemd worden) naar de stad.

Photobucket

Of ik mee wilde gaan (anders mochten ze niet). Ik hoefde dan niet mee naar de klerewinkels, maar mocht op het station wachten.

Photobucket

Zeiden ze. Ik heb de dames naar de dam begeleid, een tiental foto's gemaakt, en ben teruggelopen naar het station.

Photobucket

Na een halfuur ging mijn mobiel al, de dames hadden het koud en wilden naar huis.

amsterdam cs

Ik kan dus maar een paar foto's van treinen tonen. Of van onderhoudspersoneel dat de rails ontdooit.

amsterdam cs

En volgende keer loop ik met ze mee naar de Munt of het Leidseplein en neem ik de tram naar het station zodat ik wel de tijd heb de geheugenkaarten vol te schieten!

amsterdam cs

Netelig?

9 opmerkingen:

Steffer zei

Ok, als ik mocht kiezen tussen klerewinkels of die gele jongens...uh...iig niet de winkels....

www.brillie.nl zei

Zie ik daar een vrouw die de gashendel bediend? Geen wonder al die vertragingen.

En hachlijke zaak om zo'n lange treinreis te maken voor een half uurtje.

Suikermuis zei

Ik zie 10 mensen met een geel hesje op de foto (nummer 10 zit gehurkt aan de kant..) en er zijn er daadwerkelijk 3 aan het werk: 1 in de kraanmachine, 1 bij de gaskraan en 1 houdt angstvallig de flessen vast en likt zijn bovenlip (willie wortel....).

Rendement: ±27% (die lippenlikker reken ik niet voor vol).

Knap werk hoor.....

Geen ambtenaar zei

En wat zijn de hesjes aan het doen aan de linkerkant?
Eentje kijkt naar beneden (staat met z'n rug naar ons toe en het waslabeltje staat uitdagend omhoog) en volgens mij zit er een tweede op zijn hurken voor. Waar die ene dus naar kijkt.
Wat doet die hesjes nou eigenlijk?
Rits vastgevroren?
Veters los en één met bevroren vingers?
Zit de tweede te poepen en vormen de anderen een bescherming tegen nieuwsgierige ogen? Die 3 aan de rechterkant kijken wel een beetje opvallend weg...!

Sjoerd zei

Ik zie het al, degene die niet werken hebben een logo van de NS op de rug staan.

FRANK103 zei

@steffer: welke gele jongens bedoel je precies? De rondleiding bij Heineken??

@Brillie: Volgens mij waren er geen vrouwen bij, en het was langer dan een halfuur!

@Suikermuis: het was waarschijnlijk psychisch zwaar!

@geen ambtenaar: op het perron poepen lijkt me toch niet de bedoeling, maar zeker weten doe ik het niet!

@me: toezicht houden kan oo heel vermoeiend zijn!

www.brillie.nl zei

Damm, wat lijkt hij dan mannelijk vrouw.

Suske. zei

ik ben ook ambtenaar en zal dus geen kwaad woord over mijn collega's neerschrijven hier.

Gerard van Dongen zei

2 en 3 zijn toch wel erg lekkere plaatjes! Bijna dit blog onwaardig!