woensdag 6 januari 2010

Woensdagmorgenfietsen

Gemiddeld vier keer in de week fiets ik naar mijn werk, althans, ik fiets een deel van de afstand naar mijn werk.

woensdagmorgenfietsen

Ik fiets naar het station!

woensdagmorgenfietsen

Vandaag ben ik ook naar het station gegaan om de ontbrekende stationsfoto's voor de cursus te maken.

woensdagmorgenfietsen

En die ik hier morgen zal laten zien!

woensdagmorgenfietsen

Net zoals het leven van een amateurfotograaf niet altijd over rozen gaat, gaat het leven van een fiets ook niet altijd over rozen.

woensdagmorgenfietsen

Maar wie kan dat voorspellen? Op racebaanweblog stond afgelopen jaren steeds een lijstje met zaken die 'in' en met zaken die 'uit' zijn in 2010.

woensdagmorgenfietsen

Ik zal hier vandaag mijn visie op 2010 geven.

IN: WK voetbal
UIT: Olympische (doping) spelen

IN: Uitgeven, ontsparen, verkwisten
UIT: Kredietcrisis

IN: Sherlock Holmes
UIT: James Bond

IN: Roze koeken Alfa
UIT: Bakker Joop Porsche


IN: Houten racebaan op zolder
UIT: Sauna op zolder

IN: De nieuwe ijstijd
UIT: Opwarming van de aarde

IN: Fausto Coppi racefiets
UIT: Gazelle

IN: FC Twente
UIT: AZ

IN: Q Koorts
UIT: Mexicaanse griep

IN: Het 4e boek van Brillie
UIT: Dubbellaags toiletpapier

IN: Cursus kantklossen
UIT: Fotocursus

IN: Penibel
UIT: Hachelijk

Penibel?

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

In: Schumacher
Uit: Hamilton

FRANK103 zei

@Me: die stond er in de eerste versie inderdaad ok tussen!

Renesmurf zei

IN, Sneeuwfoto`s.
UIT, commentspammers.

www.brillie.nl zei

Gelukkig ben ik nog in en uit.

Firefighter zei

Okay mijn voorspelling:

IN: Oxigen & Scorpius
UIT: N-digital & SSD

Verder ben ik het volledig met je lijstje eens. Volgens mij moet je in zulke lijstjes ook altijd nog zoiets roepen als: Roze is het nieuwe zwart! Waar het op slaat? Geen idee, maar het hoort er bij.

Steffer zei

IN:in
UIT:uit

Suikermuis zei

ik twijfel....

FRANK103 zei

@René: spam is altijd vervelend!

@Brillie: je lijkt wel een knipperlicht!

@Martin: Oxigen en Scorpius: oeps, mag ik hier bekennen dat ik niet weet waar het over gaat?

@Stef: een open deur is vaak open!

@Suikermuis: soms kan je links af en soms rechts, maar je kan misschien ook vooruit of acheruit.
Penibel!

Mevrouw Stemband zei

Waarom zien sommige foto's er zo rommelig uit ?

FRANK103 zei

@Mevrouw stemband: rommelig? het is gewoon een zootje!