woensdag 10 februari 2010

Racen bij Huug, deel 3

Huug had een uitnodiging rondgemaild om te komen racen. Gisteravond moest er dan geracet worden! De Bakker Joop stond nog een beetje meelderig in de kast (over de gebruikte margarine door Bakker Joop zeg ik niets). Om de zolder van Huug om te bouwen tot een tweede Col du Darc, door het circuit in ruime hoeveelheden te voorzien van witte rommel, dat ging me net iets te ver. Ter voorbereiding van de race bij Huug werd maandagavond de Bakker Joop intensief gereinigd (dieptereiniging?), zie de foto's hierboven. De aanblik van de Bakker Joop op de baan deed de andere aanwezigen, of een aantal van de andere aanwezigen, meteen besluiten een classic race te houden, zodat de Bakker Joop weer in de koffer verdween. Met de Mondriaan Ferrari moest ik alleen Stef voor me dulden, die zijn TAZ Alfa wijselijk thuis had gelaten. Huug had het zo druk met gastheer spelen, met een geheim recept voor chips met een bijna milde saus, dat hij de andere aanwezigen voor liet gaan. De tweede race was met de GT's, waarbij Terry tweede werd en ik derde. Stef, met zijn nieuwe Mosler, won opnieuw en Huug, zoals een goede gastheer betaamt, werd weer laatste! Zo was een gezellige avond snel weer ten einde, Huug bedankt! En je hoeft ons echt niet altijd te laten winnen! Of de raceresultaten van gisteravond enige invloed gehad hebben op zijn beslissing het wagenpark in te krimpen is mij nog niet duidelijk, maar onderstaande prachtige zeldzame Fly Ferrari 512 doet Huug in de verkoop. Mailtjes met een goed bod kan je natuurlijk altijd naar Stef sturen, zie zijn link links bij de links. Hachelijk?

6 opmerkingen:

Steffer zei

Dat lijkt niet op meel, maar meer op de as na een vulkanische uitbarsting!

Erik zei

Wasbenzine en houtlijm??? Bijzonder dipje....

Erik zei

Wasbenzine en houtlijm??? Bijzonder dipje....

Sjoerd zei

Lekker dipje en mooie foto's...

Renesmurf zei

Dat moet allemaal doorgaan, elke dag weer!

www.brillie.nl zei

Jullie drinken wel gek spul bij de chips. En is dat je eigen tandenborstel? Hachelijke zaak weer. Als ik dat mag zeggen.