zaterdag 6 februari 2010

Tegen de dip!

BK-racing, die hier vast niet genoemd wil worden, en wiens site links bij de links staat, adviseert me om toch eens wat gezonder te gaan eten. Tja. Ik moet eerlijk opbiechten dat de gezonde maaltijd foto's vaak hier niet door mij geplaatst worden. Gewoon, omdat ik al teveel foto's bij een bericht heb. Bijvoorbeeld: vooruitlopend op de classic race in Drachten hebben we op zaterdagavond hutspot met extra veel uien gegeten. Om met behulp van darmluchten de tegenstanders in Drachten uit hun concentratie te halen. Tuurlijk heb ik daarvoor foto's van de maaltijd gemaakt. Maar puntje bij paaltje heb ik die niet hier laten zien. Om BK en andere bezoekers van dit blog dus gerust te stellen: meestal eten we gezond. Voor Gert (wil hier ook niet genoemd worden) vertel ik dan ook nog dat ik vanmorgen weer gevoetbald heb, de linkerenkel was weer hersteld. Voor collega Peter, die hier ook niet genoemd wil worden, Joop, Ton, Marco, René en zoon Bas tegen zwager René, Leon, snelle Bart en mij. Gelijk opgaande strijd met maximaal 1 doelpunt verschil, tot 5 -5, waarna ik de winnende heb gemaakt (6 -5 eindstand dus). Vanavond bloemkool ovenschotel. Hachelijk?

7 opmerkingen:

BK-Racing zei

http://www.voedingscentrum.nl/nl/acties-achtergronden/schijf-van-vijf.aspx

????

Sjoerd zei

Boemkool!!!, je moet het nou ook niet meteen te gezond maken.

Steffer zei

Ziet er wel lekker uit...wanneer kan ik langskomen?

Renesmurf zei

Beetje veel saus, das dan weer minder.

Gerard van Dongen zei

Gelukkig steeds meer culinaire zaken op deze blog. Is een goede zaak!

www.brillie.nl zei

Ik had vanavond schapenvlees. Ook van een moeder.

olive zei

maarre... volgens mij deed mijn moeder nooit raapzaad, gerstemoutextract, kleurstof en al die andere E-nummers erin...