woensdag 3 februari 2010

Woensdagmorgenfietsen en kip-kerrie

Nadat ik Elise (die hier niet genoemd wil worden) naar school heb gebracht is het tijd voor een halfuurtje internetten. En koffie drinken.

woensdagmorgenfietsen

Bij het internetten bezoek ik ook, tegen beter weten in, de site van Brillie, die hier natuurlijk ook niet genoemd wil worden, en die zijn afschuwelijke weblog dagelijks bijwerkt.

woensdagmorgenfietsen

Het bericht van vandaag gaat over eten (een verdere boodschap ontgaat me volledig!).

woensdagmorgenfietsen

Spontaan krijg ik visioenen van een broodje kip-kerrie. Een heerlijk vers broodje met een ruime hoeveelheid kip-kerrie.

woensdagmorgenfietsen

Als we op het werk broodjes mochten bestellen dan ging ik altijd voor de kip-kerrie. Zelfs mijn koffie smaakt nu naar kip-kerrie. (Op de foto hierboven het bewijs dat ik vaak langs de sportschool ga!)

woensdagmorgenfietsen

Dus min of meer gedwongen door Brillie (die hier vast nog steeds niet genoemd wil worden) moest ik vanmorgen naar de buurtsuper.

woensdagmorgenfietsen

Met mijn stalen ros, die al voor zijn belangrijke taak stond te wachten in de schuur.

woensdagmorgenfietsen

De buurtsuper heeft voldoende smaakvolle kuipjes kip-kerrie staan, snel nog wat andere artikelen in het mandje en weer op weg naar huis.

woensdagmorgenfietsen

Voor de regelmatige bezoekers: uiteraard kom ik weer langs de vaas.

woensdagmorgenfietsen

Voor Gerard: het is net geen l'heroica, maar de ondergrond en de snelheid zijn er natuurlijk wel! En inschrijven is gratis.

woensdagmorgenfietsen

Natuurlijk zit Bips al op me te wachten.

woensdagmorgenfietsen

Nog even met de Bips spelen (ik weet echt niet hoe ik dit anders moet verwoorden) en dan naar school, grut ophalen. En dan is het zover!

woensdagmorgenfietsen

Mocht de bezoeker het idee krijgen dat we geheel per ongeluk (door Brillie, die hier niet genoemd wil worden) ongezond lunchen, gelukkig is er ook vandaag weer een happy end! (let op het groen, niet zijnde een kikker, in het midden van de foto).

woensdagmorgenfietsen

Ter afsluiting een advies van Frank103: bezoek dus NIET het blog van Brillie, zie de link links bij de links. Het is netelig?

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik vrees toch voor je gezondheid als het zo door gaat...

FRANK103 zei

@Me: teveel groen op mijn eten begrijp ik? Heel hachelijk!

Renesmurf zei

Dat ziet er allemaal gezond uit, en dat zal het dan ook wel zijn!
En gezellig, waarschijnlijk.

www.brillie.nl zei

Heb je altijd je reserve sleutel aan je bos hangen? Hachelijke zaak weer.

FRANK103 zei

@René: vergeet smakelijk niet!

@Brillie: nee, dat is een sleutel van een andere auto