dinsdag 23 maart 2010

The day after

Na zo'n ongeëvenaard top item over de Ludmilla ben ik eigenlijk klaar met dit weblog. Het hoogtepunt is geweest, het kan nu alleen nog maar bergafwaarts gaan. En dat bergafwaarts, dat kan geleidelijk gaan. Rustig richting het dal. Of het gaat iets steviger naar beneden. Maar dit is het Frank103 weblog. Waarom rustig het dal in als het ook met een vrije val kan? Wit of zwart (feitelijk is het peper, maar dat terzijde). Ik krijg hulp van Wesley, die hier trouwens niet genoemd wil worden. En van een ei, dat hier ook niet genoemd of afgebeeld wil worden! Die vrije val is volgens mij gelukt, een dieptepunt op dit blog is weer bereikt. En wellicht wordt nu weer een opgaande lijn ingezet. Hachelijk?

6 opmerkingen:

Steffer zei

EIzersterk!

Jacko zei

Wanstaltelijk blog dit.

Past een ei in 130én keer in je mond, dan is die zo groot als een kippenkont.

En, btw, hij heeft z'n shirt binnenstebuiten aan...

www.brillie.nl zei

Naar welke kapper stuur je dat kind? hachelijke zaak hoor.

Sjoerd zei

Een ei, wie is daar nou niet mee groot gegroeid...

Suikermuis zei

Laat hem het truuckje nog een keer doen met een ganzen-ei en hij heeft mijn grenzeloze respect.

FRANK103 zei

@Stef: kEIgaaf!

@Jacko: hij heeft een mond waar een krokodil groen van jalousie van wordt!
Mbt hemd: dat is hip?

@Brillie: naar een hovenier!

@ME: wie dan?

@Ronald Muis: hoe kom ik aan een ganzenei?