zaterdag 27 maart 2010

De sleur

Woensdagmiddag heb ik, zittend in de tuin met een glaasje fris in de hand, actief gepast op meerdere stuks spelend grut, terwijl ik deel 3 van de serie Septimus Heap, Elixer, maar dat wisten jullie natuurlijk wel, aan het lezen was! Woensdagavond was de V+D koopavond voor vaste klanten. Donderdagavond zijn we (John, Remco, Lisanne en Rianne, die hier uiteraard niet genoemd willen worden) naar Alice in Wonderland 3d geweest. Met Johnny Depp. Pizza met veel knoflook en vervolgens op het balanceboard van de Wii als voorafje. Vrijdagavond was er een optocht van de school van Lisanne, als afsluiting van de feestweek. En dus stonden we om 18.00 langs de weg om de knutselwerken te bewonderen. Hieronder afgebeelde spijker heeft volgens Lisanne, samen met een hamer, diverse keren getracht haar vingers te pletten. Vanmorgen moest er worden gevoetbald, team 1 bestond uit Joop, Leon, Bas, René G en Ton, Team 2, met de gele hesjes, bestond uit René Z, Marco Z, Friso Z (geheel toevallig zijn dit 3 broers), snelle Bart en ik. Team 2 was voortdurend in de aanval maar de verdediging van team 1, met Joop op de goal en Leon en Bas er vlak voor, was nauwelijks te passeren. Na de 0-1 (goal Friso) waren het 3 snelle counters van Ton en 1 knap schot van René G die voor een 4 - 1 voorsprong voor team 1 leiden. Dan had team 2 eindelijk succes in de afronding, dankzij een goal van René Z. De kerkklokken slaan 10 uur, tijd voor de winnende goal. Die was, na fraai combinatiewerk, van mijn voet, zodat het voetbal in ieder geval weer een hoogtepunt van dit weekend was. Douchen, schappies doen en met Elise naar zwemles, de zaterdag schiet aardig op. De slaapkamer van Wesley moet ook opgeknapt worden, dat begint met de aankoop, nog net voor 17.00 van een nieuwe hoogslaper. Gelukkig heeft mijn auto een grote klep (sorry, kan dit niet beter verwoorden). Thuis eten koken, de dozen met de bedbouwdoos naar boven brengen, eten, en dan heerlijk een uurtje rustgevend bloggen. Verder? Ik hou van Holland, Studio sport en de klok een uur vooruit zetten. Gelukkig is het dan een uur korter naar de maandag, zodat ik eerder weer op kantoor kan uitrusten. Morgen moet er natuurlijk een bed gedemonteerd worden en een nieuw bed inelkaar gezet. En Nanny McPhee 2 is gereserveerd. Was het maar weer maandag! Netelig?

8 opmerkingen:

Anoniem zei

het is een Peugeot 206+, achtergelaten bij een vuilcontainer te A door E uit B?

En een familielid van het Unox-meisje?

Sjoerd zei

Ja zeg, zo'n weekend moet niet op werken gaan lijken...

Steffer zei

Vermoeiend weekje weer!

Gert zei

Ik mag toch hopen dat je baas geen kennis heeft van deze onvolprezen website. Gefeliciteerd met de overwinning. Succes met het de-monteren van het oude en monteren van het nieuwe bed. Ik rust de rest van de dag lekker uit :-)

FRANK103 zei

@anoniem: hij paste niet IN de vuilcontainer.

@me: het is erger dan werken!

@stef: ja, geen tijd om te racen...

@gert: dat heeft hij/zij inderdaad niet. Het bed, daar ga ik zo aan beginnen!

Renesmurf zei

Het is al met al in elk geval een vrolijke boel!

www.brillie.nl zei

Vreemde gasten die straatliggers met dit weer.

Suske. zei

en, al wat kunnen bekomen op kantoor ?