zaterdag 20 maart 2010

Verjaardagen

Maart is altijd een maand met meerdere verjaardagen. Nichtje Manon (13), Marja (60!), neef Richard (akelig dicht bij de 40), Rowan (9) en Mabel (7) (vanavond aan de verjaardagspatat!). Dan is de vrouw van collega Peter morgen jarig, Astrid (28) gefeliciteerd! En zoon Gordon (23) van collega Harry. Uiteraard willen allen hier niet genoemd worden. Het met verjaardagen samenhangende dreigende overgewicht heb ik vanmorgen weer getracht te bestrijden met een potje voetbal in het park. Voor Gert: 2 x René, Ton en Marco tegen Friso, snelle Bart, Leon, Ramon en ik. Na een zeer spannende partij waarbij team 2 het vooral bij het afmaken ernstig liet afweten, heeft partij 2 bij 5 - 5 de winnende goal gemaakt. Sluit ik af met de mededeling dat het Albert Heijn voetbalplaatjesboek al weer een paar weken vol is, inclusief de 3 extra plaatjes. Op naar de volgende (knuffelbeesten) aktie! Netelig?

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Gewoon naar de C1000 gaan, daar krijg je nu dominostenen,

Sjoerd zei

En, btw, voor ik het vergeet, alle jarigen proficiat.

Steffer zei

Teveel fruit op een taartpunt! Aan allen die jarig zijn geweest: van harte! En Fr103: top postje wat geen treintjes....

www.brillie.nl zei

13 jaar... volgens mij heb ik dat net overgeslagen. Van harte.