woensdag 14 april 2010

Het slot van het Frank-103 weblog

Tijdens het fietsen vanmorgen (43 km en 26,3 gemiddeld) heb ik er nog eens over na gedacht, en eigenlijk ben ik (voorlopig) wel klaar met het blog. Dat heeft ook voordelen, ik heb dan meer tijd om eens wat fotoboeken inelkaar te zetten. Ik hoef de compactcamera (stuk) en de spiegelreflex (die niet meer erg wil autofocussen en bovendien heeft Wesley afgelopen weekend de acculader overdadig te drinken gegeven) niet te vervangen . De racebaanauto's kunnen in de verkoop zodat er een mooie Märklin koploper aangekocht kan worden. Of een fraaie stoomlok. Of een Ludmilla met geluid. Heeft iemand al een reden gehoord om met het weblog door te gaan? Mochten jullie wat kunnen bedenken, ik ben altijd van de dialoog, dan zouden jullie dat in theorie kunnen vermelden bij de reacties. Maar jullie begrijpen vast dat ik daar ook wat op verzonnen heb.....

Geen opmerkingen: