donderdag 22 april 2010

Schoolvoetbal

Wesley, die hier trouwens niet genoemd wil worden, vroeg of hij mee mocht doen met schoolvoetbal. Om de tere kinderziel niet te ernstig te beschadigen, papa heeft geen zin om langs een of ander voetbalveld te staan ruziemaken met de ouders van de tegenpartij, mocht het. Of er enig verband bestaat tussen de hier geplaatste foto's van donderdag- en vrijdagavond, en het zaterdag defect raken van de spiegelreflex, ga ik hier natuurlijk niet suggereren! Dat ik veel bloed van mijn Tamron telelens heb moeten verwijderen, ook niet! Gelukkig waren er ook boeiende plaatjes te schieten, zo staande bij dat voetbalveld. De teamfoto, uiteraard van een willekeurig team, is al met de Panasonic, die lIAat zien dat de IA knop uitstekend functioneert. PeniAbel? Of toch HiAchelijk...

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Nou weet ik nog niet of die gewonnen heeft... Of ging het daar nIAt om

Suske. zei

het is duidelijk voor de fun en niet voor de landsbeker.

Renesmurf zei

Vermoeiend en sportief!

Unknown zei

Voetbal moet niet op school gegeven worden.

rob alberts zei

Prachtig het plezier straalt er van af!
Trotse spelers en een leuk team.
Sportieve groet,
Rob Alberts

FRANK103 zei

@Me: nee, dat was niet erg relevIAnt!

@mrfranky: daar denkt de jeugd anders over!

@rené: niet iedere speler was erg sportief!

@Adriaan: schoolvoetbal is georganiseerd door school, niet gegeven op school.

@Rob: bedankt namens het team!