zondag 10 oktober 2010

Over Sprookjeswonderland en trappen

De drs plaatste gisteren weer een van zijn weldoordachte opmerkingen die ik voor de luie blogbezoeker onder jullie hier graag herhaal:



"Heer Frank-103,

Het is mij een raadsel hoe u er in slaagt schier elke dag weer zo'n stripverhaal te maken. Volgens mij staat u des nachts op om tekst en overdag geschoten foto's tot een vermakelijk geheel aan elkaar te breien. Bovendien komt u dan tot overmaat van ramp ook nog eens telkens weer bij mij op bezoek. Hoe en wanneer doet u dat eigenlijk allemaal?



Het aankaarten van de problematiek van de inefficiënte Nederlandse spoorwegen door middel van prentjes van modelspoorbanen was een leuke vondst.



En ik mag ook niet vergeten te vermelden dat de mistige foto's van het logje hieronder mij stil achterlieten (of hoe zeg je het?)



Wel hachelijk is dat dat blog van u voor de achteloos voorbijfietsende lezer bijna niet bij te houden is.

Met vriendelijke groeten,
De Drs."


Het antwoord is heel simpel, beste drs, en andere blogbezoekers. Niets op dit blog is fantasie, fictie of zelfs maar aangedikt (naar woord trouwens, aangedikt, met zo nadrukkelijk het woord dik erin).



Dit blog staat vol met actuele, waargebeurde verhalen, tijdens het overladen van de foto's van de camera naar de PC hoef ik het alleen even vast te leggen.



Een trap foto maken om de vertraging van het ladder-verhaal te illustreren hoort bij een dagje Sprookjewonderland en daar mag het grut dat mee is volledig vrijwillig aan meewerken!



Zoals vandaag dus, Sprookjeswonderland!

Penibel?

3 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ik vind het een leuke reportage.
En je ziet altijd wat je wilt zien!
Gelukkig bleef het droog.

Sjoerd zei

Ik geef hem ergens een beetje gelijk. Zoveel tijd kan ik er niet voor vrijmaken...

www.brillie.nl zei

Alweer frieten? Kan eindelijk de fotos zien.