maandag 20 juni 2011

Vaderdag

Het was gisteren, voor de oplettende blogbezoekers, vaderdag! Dus gingen we op familiebezoek bij opa 103, die hier trouwens niet genoemd wil worden.



Daarvoor moesten we naar een kampeergelegenheid in het midden van het land, ongeveer onder de reuk van Brillie. Hoewel het zwembad niet overladen vol was hebben we dat wellicht zeer inspannend deel van de kampeerfestiviteiten maar overgeslagen.



Het gedoe met het net was ook net afgelopen toen ik de camera weer gevonden had.



Persoonlijk heb ik me bezig gehouden met de belangrijkere zaken in het leven.



En gelukkig was mijn zus, regionaal zeer bekend om haar zelfgemaakte monchoutaart, er ook!



Na koffie en taart was het tijd voor een eenvoudige doch voedzame campingmaaltijd, een uitspanning op het terrein had een uitgelezen dinerkaart!



Het grut had zich met veel plezier geworpen op het kindermenu.



Voor mij natuurlijk de specialiteit van het huis.



Zo was het weer een smaakvolle vaderdag!

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Die mij maar een patat speciaal met extra uitjes...

adriaanbrillie zei

Duidelijk... ik herken gelijk de snackbar, waarvan ik de plaats niet zal noemen, ivm de veiligheid van u persoon. Het zou een hachelijke zaak worden, als men weet wie u bent.

Suske. zei

"patat oorlog"?
Dat wil ik toch eens proeven.

FRANK103 zei

@sjoerd: van de uitjes krijg ik altrijd last van mijn maag. Ik doe de patat satesaus!

@brillie: niet dat iemand wil weten wie ik ben, maar dat terzijde!

@suske: lands de kust naar het noorden rijden tot de mensen verdacht zuinig kijken. Dan bij een 'snackbar' patat oorlog bestellen. NB een snackbar is dan Nederlands voor frituur...

Renesmurf zei

Het was vaderdag, geen opadag, dus uitstekend om dan bij opa langs te gaan!

Mensen die alleen gaan vanwege de kalender zijn verkeerd bezig.