woensdag 31 augustus 2011

Op zoek naar de BIG

Elders op internet, ik noem geen namen want ik bedoel uiteraard het weblog van GastheerG, staan regelmatig verhalen over BIGgen.




Dat in combinatie met verhalen over fietstochtjes in binnen- en buitenland.



Zulke verhalen prikkelen, en de vraag komt dan boven: zijn hier in de buurt ook BIGgen?



Ik heb er een fietstocht aan besteed, op zoek naar een BIG.




En ik kan jullie vertellen, dat viel niet mee.



Dat viel zelfs tegen, als jullie de plaatjes aandachtig te bestuderen.



Er waren koeien, schapen, een onscherpe reiger, Schotse hooglanders en knollen, maar er was geen BIG te zien.




Golfers (daarvan zouden wellicht sommigen als big kunnen kwalificeren...) en regenwolken, maar ik kon geen BIG vinden.



Dus ging ik na uren fietsen teleurgesteld naar huis terug,



twijfelend of ik die eerder in dit blog genoemde blogger in een ban zou doen.



Of zou dat dan een BIG teleurstelling zijn?



Ach, dan spot ik op weg naar huis een smaakvolle 1700 met dubbeldekkertrein en dan heeft de fietstocht toch de gewenste verdieping zodat ik met een gerust hart de BIGgen kan laten wat ze zijn: weg.



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Daar had nou zo'n mooie 1200 voor moeten zitten...

Gerard van Dongen zei

BRILJANT!

FRANK103 zei

@Sjoerd: ja!

@Gerard: ja?

Renesmurf zei

Wie zoekt zal vinden, en is het niet vandaag, dan is het wel morgen!

Angelique66 zei

die big zat in de bosjes.... hij hoorde je van verre komen...

FRANK103 zei

@René: ik heb het vergrootglas al achter de fiets gebonden!

@An: was die bang voor het scherpe mes en de knoflooksaus?