zaterdag 17 september 2011

Vrouwenvoetbal deel 2

Hoewel ik -terecht - het risico loop dat jullie dit blog in de ban doen,



moet ik vandaag weer vertellen over de voetbalactiviteiten van Lisanne.



Afgelopen jaar ben ik fanatiek meegegaan met de voetbalwedstrijden van Wesley, en heb ik jullie tot op het bot verveeld met voetbalplaatjes,



dan kan ik nu niet anders dan het dit jaar opnieuw te doen met de voetbalperikelen van Lisanne.



En gelijke behandeling van grut, ook al zijn ze niet gelijk, mag wat (bezoekers) kosten.



Dat gezegd hebbende, vandaag had ze opnieuw een uit-wedstrijd.



Dit keer ging de 70-300 in de tas.



Mochten jullie daaraan twijfelen: uiteraard bevestigd aan de body, zonder body maakt het heel beroerd foto's.



Oké, misschien ook een open deur: de accu was ook vol en de geheugenkaart bijna leeg. Ja, ik heb het dopje van de lens gehaald en de camera aan gezet.



Goed, met de 70-300 voor close up opnames van de acties, ik laat jullie hier graag een aantal foto's zien.



Voor het geval jullie denken, één keer in de week kan ik op dat afschuwelijke blog wel voetbalfoto's hebben, Elise doet mee met een schoolvoetbaltoernooi en uiteraard heb ik daar ook foto's gemaakt.



Balhachelijk?

(NB ze hebben 0 - 2 gespeeld, dus gewonnen!)

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

och, ene keer in de week moet kunnen...

Suske. zei

mooie, zwetende, vol modder, tegen bal trappende dames, daar ga ik voor.

Suske. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
FRANK103 zei

@Sjoerd: houd ik je aan!

@suske: niet om vervelend te doen, maar dat TEGEN de bal schoppen is wel het probleem vaak hoor. Dat lukt niet altijd. Penibel?

www.brillie.nl zei

Ze moeten voetbal gewoon verbieden. Ook voor de vrouwen.

Renesmurf zei

Waarom zou het bezoekers kosten?
Als jij anderen bezoekt komen ze toch ook wel bij jou.

FRANK103 zei

@Brillie: nee, ik vind voetbal best leuk. Misschien moeten ze publiek bij voetbal verbieden?

@René: als de onderwerpen niet boeien blijven de bezoekers weg, al komen ze bij jou. Zo werkt het bij mij wel.