maandag 3 oktober 2011

Waardeloze plaatjes

De boeiende berichten en filmpjes van afgelopen dagen moet ik vandaag noodgedwongen afwisselen met waardeloze plaatjes en tekst.



Ik loop anders het risico dat jullie ook vandaag weer tevreden een reactie plaatsen.



Voor Brillie plaats ik hierboven een paar foto's van een bank, waar wellicht een diepere gedachte bij gedacht kan worden, al zou ik niet weten welke.



Voor Renésmurf plaats ik foto's van de chicken saté, omdat ik zeker weet dat hij er zelf niet een geproefd heeft (wat heel verstandig is).



Voor neef Erik, ter afsluiting, plaats ik natuurlijk een foto van een antieke Opel,



omdat onkruid niet vergaat (en Erik eigenlijk wel graag zo'n Opel zou willen rijden?).



Hachelijk!

10 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Ben je een trein gaan slopen voor een bankje? Hachelijke zaak als je dat niet meer nieuw kan kopen.

Sjoerd zei

Niks voor mij vandaag, dan maar weer snel verder...

PorscheHarry zei

mooie commodore GS/E, staat alleen een beetje hoog op de wielen ...

Finger2 zei

Gelukkig alles is weer normaal

Renesmurf zei

als je het zelf al waardeloos noemt, waarom zouden wij het dan nog bekijken?

Jezelf de hemel inprijzen hoeft nou ook weer niet, maar jezelf afzeiken is neerbuigend, ook voor de lezer.

Suske. zei

en voor mij geen vettige patat met ?
Heel hachelijk hoor !

Dikke Mick zei

Mooie Opel!
Is dat een rekord of een Senator? kan 'm even niet plaatsen.
Bedankt voor je hulp bij mij over de filmpjes, ga er eens rustig naar kijken...

FRANK103 zei

@brillie: je moet wat in je vrije tijd....


@sjoerd: naar tevredenheid?

@PH: leek wel standaard te zijn. En klonk goed bij het wegrijden.

@F2: dat maakt het heel eng?

@René: ja, maar hoe moet ik ze anders noemen?

Slaapverwekkend?

@suske: bij de mc krijg je vooral zoute patat!

@dicke mick: een commodore, zoals PH hiervoor al heeft gezegd. Dat was een luxe (zwaardere motor?)record. De opvolger van de commodore was waarschijnlijk de senator.
NB de record had een 1700 of een 1900 motor, deze commodore een 2.0. Maar de details weet ik verder niet.

PorscheHarry zei

Een commodore had een 6 cilinder lijn motor (CIH) en was veel sportiever (en ook mooier). Was dit geen 2.5 liter under the hood?

FRANK103 zei

@harold: dat kan, er stond niets achterop.