zondag 29 januari 2012

Over Jantje van Leiden en Ofra Haza

Hoewel ik voor vandaag genoeg boeiende tekst en mooie foto's klaar had staan, maak ik mij er op een Brillie-achtige wijze als een Jantje van Leiden (Brillie van Leiden) van af, met een muziekje. Met een oude discostamper, zoals ze die tegenwoordig niet meer maken. Had ik al verteld dat het grut hier een CD van One Direction had gekocht. Dat is net zoiets waardeloos als New Kids on the Block, knap als je één nummer van die gasten kunt noemen. Of van One direction. Nee, dan Ofra Haza, gewoon prachtig! Im nin aluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...........

9 opmerkingen:

Suske. zei

99 % van de hitparade muziek is waardeloos of op zijn minst een kort leven beschoren.
Mijn dochter is momenteel fan van Girls Generation, een meidengroep uit zuid Korea, even waardeloos.

www.brillie.nl zei

Even afrekenen, dat is dan 1000 euro voor het idee, dan nog eens 500 euro voor het gebruiken van de naam. Dat bedrag even ovr SMSen naar 2222.

Sjoerd zei

Dan vind ik Shakira toch een stuk beter....

FRANK103 zei

@suske: de hebben we hier gelukkig niet....

@Brillie: krijg ik geen korting?

@sjoerd: of rihanna of alexis jordan, zelfs lady gaga!

NB Ofra Haza is in 2000 overleden, het is dus echt een oud filmpje!

Renesmurf zei

Een prachtig nummer.
Hypnotiserend.

Ik verwachte iets vervelends, dat viel dus reuze mee!

FRANK103 zei

@rene: dat je iets vervelends verwacht vind ik dan wel vervelend hoor, maar ik ben blij dat je deze wel mooi vindt!

Erik zei

Als het nou Treintje was...

www.brillie.nl zei

Ik vind haar zo wel een pijpbekkie hebben.

FRANK103 zei

@neef: nee, helaas

@brillie: ik weet ook niety waar ze over kweelt.....