maandag 16 april 2012

Gebak op zaterdag


Nadat Lisanne was voorzien van nieuwe schoenen en vervolgens door de schuld van haar vader te laat werd afgezet bij de voetbalvereniging (dat haar coach zoiets gelooft is niet te geloven toch!) ging ik thuis helpen eea klaar te zetten voor de visite, de verjaardag van Elise moest gevierd worden!




Neef Erik was er al en laat die nog nooit naar (dames)voetbal gekeken hebben! Dus moest hij na de koffie mee om het laatste kwartier van de wedstrijd van Lisanne te bekijken om direct tot de conclusie te komen dat hij inderdaad niets gemist had mbt (dames)voetbal.



Eenmaal weer thuis (Lisanne wilde wel meerijden) was het tijd voor gebak,



waarbij een deel van de visite een royaal SAS (Schijt Aan Sonja) stuk lustte.



Na het avondeten was het tijd om met de resterende aanwezigen naar de kermis te gaan.



Uiteraard moest het 'spookhuis' betreden worden.



En in de Octopus wilden ze zitten.



Wat op zich een redelijk hachelijk



gebeuren kan zijn.



Schieten voor een knuffel voor Elise.



En dan waren we klaar met de kermis.



De laatste attractie zag er niet uit als een tractatie.



Maar als een afschuwelijk marteltuig.



Op weg naar huis moesten we nog wachten voor een trein, zodat de voetbaluitslagen (PSV-AZ 3-2) mijn humeur niet kon bederven!



Heikel?

6 opmerkingen:

Renesmurf zei

Nou, al met al heel gezellig, en al met al een hele bom duiten kwijt.
Gelukkig viel het weer mee.

www.brillie.nl zei

Premide gebak, dat is het wel. Verder te veel lampjes. Ik kom daar overmorgen op terug. Veiligheid voorop.

rob alberts zei

Proficiat!
Feliciterende groet.
PS: Ik zal die website over een boomoctopus toch eens opzoeken. Levend zonder hoogtevrees hoog in de bomen van Amerika.

Sjoerd zei

Haha, het leukste was toch die voetbaluitslag, of heb ik wat gemist. Oh ja, een proficiat nog voor de jarige.

FRANK103 zei

@René: de bom duiten viel mee, en ze vonden het erg leuk!

@Brillie: jij blijft een lichtend voorbeeld!

@Rob: een boomoctopus? Welke Amerikaan heeft die in een boom geplaatst?

@Sjoerd: als de beste wint kan het me verder niet zoveel schelen.

Anoniem zei

Blijkbaar is mijn belofte blijven liggen.
Maar nu dan de link naar de boomoctopus:

http://zapatopi.net/treeoctopus/

Vrolijke groet,