vrijdag 11 mei 2012

Moederdag


Nog twee nachtjes en het is moederdag, en ik kan nu al verklappen dat we hier fors gaan uitpakken!



Eigenlijk had ik dus nog 2 dagen willen wachten met dit bericht, waarin jullie kunnen lezen hoe mijn ega weer dik verwend wordt, maar nu mijn bericht over de spoortafel van Erik zo enthousiast ontvangen is dat er wel 2 reacties geplaatst zijn (René en Sjoerd bedankt!) had ik besloten nu toch maar weer een niet-treingerelateerd bericht uit de kast te trekken.



Heikel?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik weet niet of moeders de vrouw gediend is van extra werkzaamheden. Ook niet electriek.

Renesmurf zei

Moederdag is weinig orgineel.

Een moeder is een moeder, voor altijd, niet alleen op moederdag.

FRANK103 zei

@sjoerd: ze heeft hem zelf uitgezocht....

@René: met moederdag krijgt ze een aardigheidje, en het is een goede reden om gebak te eten!

www.brillie.nl zei

Net nog even voordat de BTW hoger gaat worden.

FRANK103 zei

Ja, dat is timing! Vrouwelijke minister zeker

Suske. zei

een pc muis voor moederdag is heel err heikel !!!

FRANK103 zei

@suske: deze is te groot voor een muis, dit is een echte stofzuiger! Dan kan ik achter de PC zitten!