zondag 15 juli 2012

De masters of formule 3


Met Remco, Hans en Arjen ben ik vandaag naar de masters of formule 3 geweest op het circuit van Zandvoort aan zee.



Voordat iemand daar verder een opmerking over moet maken: ik had ook 2 grut mee als support crew. De weersomstandigheden waren vanmorgen, zoals jullie kunnen zien aan de kiekjes, abominabel.



De eerste race die we hebben gezien zijn de formule Ford, echter de regen viel in zulke bakken naar beneden dat ik geen foto's heb kunnen maken.



De volgende race was de Renault Clio cup, op een paar minder natte momenten heb ik een paar foto's gemaakt.



Daarna kwam de BOSS GP,



een soort race met antieke formule 1 auto's, maar ook auto's van andere klassen.



De Benetton was overduidelijk het snelst!



Door de stortbuien en de kans op schade werd deze race snel afgelast.



Het grut wilde inmiddels naar huis,



ze hadden genoeg van de regen.



Het begin van de Dutch GP met allerlei duidelijk herkenbare auto's en blauwe lucht verderop deed besluiten het nog even aan te zien.



Tijdens de Dutch GP werd het eindelijk droog



en zagen we een rode Chevrolet Camaro winnen van BMW,



Lotus en nog veel meer.



De laatste race die we zouden kijken begon al snel daarna, de Formule 3, opstapklasse voor de formule 1.



De zon en inmiddels droge baan maakten deze race leuk om te zien,



en ook de camera kon nu weer veilig gebruikt worden!



Nadat ook deze race was afgelopen was het tijd om huiswaarts te gaan.



Een leuke maar overdreven natte dag op circuit Zandvoort



was weer ten einde.



Terug naar huis met de trein!




Hachelijk?

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Je moet genieten van alles wat je krijgt. Het was uiteindelijk toch even droog...

Renesmurf zei

mja, stilstaande plaatjes, dat kan ik niet echt racen noemen.

Maar goed, ook daar heb ik weinig mee.

Albert y Mara zei

Dit zijn letterlijk en figuurlijk "snelle" foto's. Onze kleinzoon had vast ook genoten.
Grtz
Mara

FRANK103 zei

@Sjoerd: ja, het kostte tenminste geen liters zonnebrand, dus ergens was het wel erg fijn, die wolken en regen!

@René: ik zal eens kijken of ik ook wat bewegende beelden voor je heb!

@Albert en Mara: jullie kleinzoon is ook een liefhebber van autoraces? Leuk hoor!

www.brillie.nl zei

En een Porsche won natuurlijk.

FRANK103 zei

@Brillie: helaas, de chevrolet camaro had gewonnen. De motor achterin brak de Porsche op!

Anoniem zei

behalve die patat met vind ik dit alles ook niet al te boeiend.

FRANK103 zei

@suske: thuis vonden ze de starbucks koffie het boeiendst.....