vrijdag 6 juli 2012

Foto's van een werkuitje


Donderdag was het jaarlijkse uitje met het werk.



In verband met de bezuinigingen moest het ook dit jaar weer low budget. Dat maakt de organisatie wel vindingrijk, de koffie met gebak was dus gewoon op kantoor.



Dit jaar bestond het ochtendprogramma verder uit een fietstocht op eigen fiets.



De lunch was afkomstig van de plaatselijke bakker, en bestond uit heerlijke Turkse pizza,



naar eigen smaak te voorzien van tomaat, uit, sla en saus (sambal en/of knoflook).



Voordeel was dat de collega's die alleen halal mogen eten gewoon een pizza konden pakken en de vegetarische collega's gewoon een hap sla konden nemen (naar smaak met saus: sambal en/of knoflook).



Het middagprogramma begon met een hindernisbaan en was vervolgens op of in het water.



De weersvoorspelling voor donderdag was slecht, regen en onweer.



Maar niet waar wij waren!



De hele dag zon en warm!



Gelukkig had de organisatie veel zwembadjes voorzien van ijs en (fris)drank.



Na een rondje fluisterboot heb ik ook een rondje sloterplas gedaan met de zeilboot.



Dan was het tijd voor het avondeten.



Barbeknoei,



uiteraard had ik mijn bordje deskundig vol laten scheppen.



Na een Italiaans ijsje komt aan alle jolijt een eind,



tijd om naar huis te gaan.



Dat is nog steeds op de fiets, voor de vergeetachtige bezoekers van dit blog. Ik kom langs de hemhavens, altijd leuk voor een fotomomentje.



Dan naar de pont, want zwemmen met een fiets op mijn nek ligt me niet zo (ondanks mijn ingebouwde drijfvermogen).



De laatste kilometers naar huis maken de dag af, het was een heel geslaagd werkuitje!



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Renesmurf zei

ja, ik hou niet zo van bedrijfsuitjes. Maar jij had een prima dagje, lekker rustig!
En nu ben je er eerst weer van verlost.

FRANK103 zei

@René: ik houd altijd wel van uitjes, maar de volgende is pas weer over een jaar....

Albert y Mara fotoblog zei

Het laatste bedrijfsuitje was voor mij ruim 8 jaar geleden toen ik nog niet met pré-pensioen was. Weet niet eens meer waar naar toe.
De laatste foto vind ik mooi, met die zonsondergang. Dat blijft mij boeien.
Spoorse groeten
Albert

Sjoerd zei

Ik vind het heel knap, geen kip te zien op die foto's. Volgens mij was je maar alleen...

FRANK103 zei

@Albert: ik weet het ook niet meer van alle uitjes, maar een aantal leuke weet ik nog wel. Die zijn hier trouwens allemaal ook op dit blog te zien, voor als het geheugen me in de steek laat.

@sjoerd: al het personeel is aanwezig, als eenmansbedrijf zijnde. Dan kan ik met de zelfontspanner nog kiekjes maken waar ik zelf op sta, maar dat is eigenlijk te gek. Toch?

Suske. zei

een log om van te smullen met of zonder saus sambal en/of knoflook.