Eigenlijk leek deze race ons niet zo boeiend, en van de 16 auto's de week ervoor waren er nog maar 7 over.
Over de herrie zeg ik ook niets, maar spijt dat ik mijn oordoppen vergeten had, dat had ik zeker! De oplettend bezoekers van dit blog wijs ik graag op de snelste rondetijden bij deze auto's, die ruim 20 seconden sneller rijden over een rondje dan de auto's in het vorige bericht!
80 Manfredo Rossi de Montelera, Lotus 80, 1.39.131
3 Ian Simmonds, Tyrell 012, 1.38.540, snelste ronde met 157,349 km/u
29 Philip Hall, Arrows A3-3, 1.42.428
37 Christophe d'Ansembourg, McLaren M26, 1.40.446, de auto van James Hunt.
11 Andrew Beaumont, Lotus 76/1, 1.40.257
7 Ron Maydon, Amon F101, 1.40.526
Van deze auto is maar 1 exemplaar gebouwd, de auto was te zwaar om succesvol te kunnen zijn. Toen een latere koper de auto toonde aan bouwer Amon vroeg die zich af waarom iemand dit ding zou kopen.....
28 Sidney Hoole, Ensign MN01, 1.46.444
Morgen het laatste deel: de optocht. Ook die is de moeite waard, of niet?
9 opmerkingen:
als er dan nog ouwe knarren, euh karren overblijven zal het zeker en vast de moeite lonen !
@suske: over 100 jaar zijn dit ook antieke auto's!
Ik vind het zo'n druk gedoe, die raceauto's.
Kijk uit naar het volgende treimenbericht.
Ze lijken allemaal erg op elkaar he. Gelukkig zit er geen geluid bij.
Die John Player Special Lotus heeft het helemaal. Daarbij komen oude herinneringen boven drijven.
@Ad: nog een paar dagen wachten....
@René: nee, je zou er dol van worden!
@Sjoerd: ja, en bijvoorbeeld die benetton was van Michele Alboreto, ook een zeer bekende naam in de F1.
Ik wil geen Bolletje.
IK WIL TREINEN zien.
Saludos de Albert
@Albert: geduld is een schone zaak, al is het soms tot je een ons weegt, wat dan toch wel een goede concurrent voor Sonja Bakker is, wat geld bespaart wat je dan weer kan uitgeven aan modelspoor!
Drank en roken... mmm. En dat in deze tijden.
Een reactie posten