woensdag 12 december 2012

Woensdagmorgenboswandelen

 
 
Hoewel ik best een rondje met de racefiets had willen maken, heb ik dat niet gedaan. (De racefiets wilde niet!)



Het was hier en daar glad, en dat was meer hier dan daar!



Dus zijn we (mijn zus Monique, die hier trouwens niet per se genoemd hoeft te worden, ging mee) naar het bos gereden,



voor een ontspannen boswandeling.



Om toch ook tijd te hebben voor een kopje koffie hebben we de 5 kilometer tocht gelopen.



Ik kan zoiets eenieder aanbevelen, het koffie drinken bedoel ik dan, de wandeling was minder smaakvol.



Paddestoelen, blubberige paden en poep.



Maar de koffie en de bijbehorende E-nummerloze Aldi koek maakte de wandeling dan toch weer tot een hoogstaand en gezond gebeuren.



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een broodje poep verhaal...

FRANK103 zei

@Sjoerd: ja, maar de speculaas maakt veel goed, hoop ik!

Albert y Mara fotoblog zei

Jij liever dan ik, wandelen in deze gure en koude herfsttijd met als toegift veel modder en stront. Speculaasje eet ik zo wel.
Grtz Albert

www.brillie.nl zei

Drollen, schimmels, en vocht. Lekker bosje is dat. Premie om daar te lopen.

FRANK103 zei

@Albert: afgezien van wat plassen was het droog en was de wandeling zeer goed te doen. Het viel mee dus!

@Brillie: het is een poel van jolijt, zo'n bos!

Renesmurf zei

ja, fietsen zonder fiets, dat kan wel eens zo velig zijn!!

Suske. zei

voor de koffie doe ik het ook meestal.