Om een top prestatie neer te kunnen zetten met deze wedstrijd moet de voorbereiding goed zijn,
na een langdurige hoogtestage (op zolder achter de spoortafel) was het nu tijd om op de baan zelf te rijden.
Voor de kleine en hele kleine coureurs is het circuit inmiddels voorzien van een opstapje, zodat zij, indien nodig,
ook uit de hoogte kunnen doen!
De technische commissie was erg alert op elektromotoren verscholen in het chassis,
en ook de sjoemelsoftware had het weer zwaar te verduren!
De aanwezige 6 coureurs werden verdeeld over 3 teams.
Ik ga niet vertellen dat de besten hadden gewonnen, maar dat hadden ze wel.
Maar JW en Martin, helaas betekent een goede training vaak een slechte wedstrijd.
Hachelijk?
20 opmerkingen:
Ja, prachtig filmpje er bij ook nog! Dat kan niet anders dan een fantastische dag geweest zijn!
Hahah. Cool Pictures, cool movie, cool story and a cool evening!!!!
We gingen uiteindelijk met de Gulf rijden om controle te ontwijken. Niet gemerkt? Hachelijk!
Hoi Frank, ziet er goed uit allemaal.
Groet Kees.
Zo, wat rijden die hard! Zonder uit de bocht te vliegen. Een sterk staaltje.
Lieve groet
whow, die NSU is super.. een TTS?
Hola Frank, De gezelligheid straalt er van af en dat was toch de bedoeling. De koffie met de bijbehorende vlaai of cakeje zal vast gesmaakt hebben. Filmpje loopt wel erg snel met die maandagauto!!
Salu2 Albert
Wow, iets anders dan locomotieven, maar zo te zien is deze mooie racebaan ook prachtig uitgebouwd! Mannen houden van spelen (hoewel zo iets bouwen wel veel werk vraagt) maar ze houden ook van al dat lekkers waarmee het gepaard gaat *wink, big smile*
Hmm, die vlaai ziet er uit als fabrieksvlaai. Maar helaas voor jullie dit jaar geen ECHTE limburgse vlaai, want ik ben er niet bij.
Alvast veel plezier gewenst
Idd Paul helaas voor ons!!!
@René: avond
@Marc: bedankt, en ja, over de andere praktijken hebben we een klacht ingediend bij de bond, dat gaat een vervolg krijgen! ;-)
@kees: bedankt!
@mirjam: het is niet goed te zien op het filmpje, maar er wordt hard geremd voor de bocht en vervolgens weer vol gas gegeven. Het is concentratie en goed prepareren van de auto, anders lukt dat niet!
@Sjoerd: dat moet Marc beantwoorden, dat weet ik niet.
@albert: hoewel de auto er in baan blauw vaak uit liep, hebben ze er toch mee gewonnen. De auto is waarschijnlijk iets te licht in de neus
@gerda: de liefde voor de techniek, treinen of auto's, is echt iets voor mannen. Vrouwen zullen zich eerder druk maken om de kleuren, vermoed ik. Maar lekkere vlaai, dat gaat er toch bij iedereen wel in!
@paul: ik vind het erg jammer dat jij en jouw teamgenoten er dit jaar niet bij zijn, dat gaf toch een hele leuke sfeer! Dat er nu ook geen vlaai is vind ik minder erg, mijn stroomlijn wordt akelig aangetast door een teveel aan lekkernijen!
@marc: een tweede racedag organiseren als team zuid wel kan, is een optie!
Wel cake maar geen vette hap, heikel !
Het is me wel een spektakel die souterraincup.Hoogte stages, sjoemelsoftware, vette happen; klinkt allemaal een beetje bedenkelijk. M.i.niet goed voor het gestel (maar wel erg geinig om te zien). Volgens mij kijken jullie allemaal erg uit naar dit terugkerend evenement?
De Limburgers zijn altijd welkom. Dat weten ze.
Ach Frank, zolang de stroomlijn van de auto niet wordt aangetast is er niks aan de hand.
Goede morgen Frank. Weet je, niet alle vrouwen houden niet van techniek, ik doe dat echt wel maar mijn interesse lag en ligt nog meer op het vlak van de industriële archeologie. Hoe bijvoorbeeld zo'n Mule Jenny werkt want die heb ik in mijn professioneel helemaal opgemeten voor het Museum voor Industriële Archeologie en Textiel van Gent.
@suske: Marc is niet van de vette hap, maar el van lekkere vlaai en cake. Ook lekker!
@ad: zeker kijk ik uit naar dit leuke evenement! Maar die vette hap, dat valt mee hoor! Dat doen we met mate!
@Marc: ik weet zeker dat onze slotracers uit Limburg weten dat ze welkom zijn!
@Paul: als ik op een auto ga zitten wordt de stroomlijn zeker akelig aangetast!
@Gerda: jij bent vast de uitzondering op de regel, en veel meer geïnteresseerd in techniek dan andere dames. Maar meer in architectuur, dacht ik?
Mooie film,geeft al vast een goed beeld van wat me te wachten staat! Een goede balans en veel druk op de vooras lijkt me belangrijk,zeker in die buitenbocht waar nogal vaak aan maandagmorgen werd gerefereeerd. Het is daar denk ik de combi van een hobbel en een slingertje vlak voor de bocht,op het rempunt. Natuurlijk zie ik nog wel een paar aandachtspuntjes maar we gaan niet alles weggeven! De Alfa 33TT-12 heeft wel wat last met de geleverde bandjes. Bij een test blijken ze iets aan te kunnen lopen en dat kost tijd. De 917 heeft die problemen niet en doet het op die rode dingetjes best heel goed! We zien wel, hobby-mes en dremel mee!Ik krijg wel de indruk dat de baan lay-out wat eenvoudiger is waardoor je wellicht iets meer "rustpunten" hebt. We zien wel!
Goede morgen Frank. je hebt gelijk dat vrouwen minder in techniek geïnteresseerd zijn dan mannen, maar daar komt stilaan kentering in, steeds meer meisjes vangen tegenwoordig de studie van ingenieur aan en dat geeft hoop voor de toekomst.
Ja, mijn opleiding in de architectuur heeft me geholpen ook andere richtingen waar techniek aan te pas komt te appreciëren.
OT: bedankt voor je reactie jongen!
wanneer wordt t souterrain uitgebouwd en t speelgoed wat moderner?
https://youtu.be/oLyTc6MZI6I
dan kan 102 ook eens meedoen
Een reactie posten