donderdag 5 mei 2016

Hoenderdaell deel 3: de vogelshow


Met gemiddeld 1 reactie per bericht kan ik stoppen

(de pauw)


met deze serie foto's van de leuke dierentuin Hoenderdaell in Anna Paulowna,



die kennelijk niet erg boeit, of ik kan doorgaan.

(de gier)


Eigenlijk had ik al besloten door te gaan,



ik had de foto's van de vogelshow,

(de Noord-Amerikaanse zeearend)


de stichting Leeuw en de beren al klaar gezet.



Misschien is de keuze: wel of niet reageren, juist wel teveel, en zou het heel bevrijdend zijn,



het is immers Bevrijdingsdag, als jullie niet meer kunnen reageren!



Misschien bevalt dat mij zo goed dat ik de mogelijkheid om te reageren ook gewoon uit laat staan,



tenzij ik in de reacties lees dat jullie juist graag de mogelijkheid hebben om te reageren.



Wat op zich wel weer lastig gaat

(De torenvalk zit graag op gewassen hoofden)


als de mogelijkheid om te reageren uit staat.

(Gier 2)


Hachelijk is het!