zondag 17 december 2017

Reclametrams


Het spotten van reclametrams is een continu proces,



dat ik niet meer wil beperken tot Amsterdam.



Lisanne heeft al trams in Hong Kong en Innsbruck voor dit blog op de foto gezet,



ik heb nu besloten dan ook maar helemaal los te gaan en een Appel tram in Rotterdam te plaatsen.



Maar overdrijven doe ik zoiets niet, dat schept namelijk verwachtingen!



Uiteraard ben ik na mijn bezoek aan Rotterdam snel weer teruggegaan naar Noord-Holland,



en heb ik het spotten van Amsterdamse trams dubbel zo fanatiek opgepakt.



Daar laat ik hier graag de resultaten van zien!



De Pathe tram



Cluse klinkt als mode, en heb ik zowel gespot op lijn 12 (boven) als lijn 14 (hieronder).



Van de Duracell tram rijden 2 exemplaren rond,



en op een of andere manier zie ik deze iedere keer weer.



Maar zoals in de reclame gezegd wordt: hij blijft maar doorgaan, ook na een regenbui!



De Dirk tram zie je ook overal rijden, dat blijkt ook niet vreemd,



er rijden zeker 2 trams met Dirk reclame en volgens internet zijn er al 16 verschillende uitvoeringen geweest!



De volgende oranje tram is van Simyo en heeft een snor! (Oud Sloterdijk)



Ik eindig deze serie met dezelfde tram eerder vorige week, toen de sneeuw nog vers was.



Hachelijk?

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Meer dan een forse sneeuwbui die na een uur al gesmolten was is hier nog niet gevallen. Je hebt inmiddels al een aardige hoeveelheid aan trams op je site staan.

Suske. zei

Lang geleden dat ik een tram van dichtbij gezien heb. Hier rijden geen trams en dus valt er niets te spotten. Heikel ?

MarcStouten zei

Hachelijk, al die trams Frank103

FRANK103 zei

@Sjoerd: 2 dagen met elk ruim 10 centimeter sneeuw hadden we hier. Maar het is allemaal al weer weg.

@Francky: zeker! Maar jij hebt wel een mooi station, dus een begin is er!

@Marc: of netelig of penibel?

mirjam kakelbont zei

Ha! Aan je eerste foto zag ik al meteen dat het Rotterdam was. Daar rijden toch de mooiste trams rond (ik dacht, ik wrijf het er even in.)
De foto van de loc vind ik super!
De laatste foto is ook prachtig. Die snor onder de koplampen van de tram (-:
Lieve kerstgroet voor jou en allen die je lief zijn ♥