woensdag 12 september 2018

Kitzbühel Hahnenkamm


Het station Kitzbühel Hahnenkamm is te vinden aan de voet van de Hahnenkamm, echt verrassend is dat vast niet te noemen.



Op kruipafstand van dit station is het dalstation te vinden van de kabelbaan naar de top van de Hahnenkamm.



Heel boeiend natuurlijk, maar in Castricum hebben we ook een berg (de wereldberoemde Kruisberg),



daarvoor hoef ik niet helemaal naar Oostenrijk te rijden!



Nee, het doel van het bezoek aan station Kitzbühel Hahnenkamm is natuurlijk het spotten van wat bijzondere treinen.



Op de maandagmiddag is er duidelijk veel meer te zien,




jammer dat het vooral hetzelfde model stoptrein is.



Uiteraard heb ik deze toch geprobeerd smaakvol op de foto te zetten, jullie hadden vast niet anders verwacht.



Daarna ben ik het centrum van Kitzbühel in gelopen,



om de toerist uit te hangen.



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Veel opmerkelijk treinen zie je niet meer, doe mij de stoomlocjes maar.

Suske. zei

De toerist uithangen is je gelukt. Treinen spotten ook.

FRANK103 zei

@Sjoerd: veel stoomtreinen rijden er niet in Oostenrijk. Ik zal er goed naar moeten zoeken.

@Francky: ik plaats de berichten waarvan ik denk dat iemand die hier wil lezen. Gezien de aantallen bezoekers doe ik dat echter niet zo goed!

Renesmurf zei

ja, overal zijn liefhebbers voor, ik zou meer voor de omgeving gaan.

FRANK103 zei

@René: ik heb de omgeving ook wel gezien. Maar met mate.

Ad zei

Treinen blijven boeien en de omgeving ook. Doorgaan zo!