maandag 15 oktober 2018

Open dag modelbouwclub Rijper Eilanden


In het gebouw naast het gebouw waarin op zolder de AMC te vinden is, bevindt zich een zolder met de Modelbouwclub Rijper Eilanden.



Vooral de mooie aankleding van de ruimte van deze club valt op, een mooie houten (laminaat) vloer, de kasten waarop de modelspoorbaan en andere knutselwerken te zien zijn, ook deze zijn zeer netjes gebouwd.



Het ziet er gewoon erg verzorgd uit. Maar de modelspoorbaan in schaal N is buiten bedrijf, er rijdt niks.



Naast een mooie verzameling kerken en wat automodellen valt er weinig te zien.



De Marklin modelspoorbaan ziet er ook wat primitief uit.



Eigenlijk zijn we er binnen 10 minuten uitgekeken.



Gelukkig schenkt het hotel lekkere koffie en daar past natuurlijk een smaakvolle appelpunt bij!



Hachelijk?

11 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ik vind tien minuten ook wel lang genoeg.

Kees zei

Ha frank, volgens mij was de appeltaart het beste van de dag,hihi.
Groet kees.

FRANK103 zei

@René: ja, als 10 minuten lang genoeg is om alles te zien, dan is 10 minuten genoeg!

@Kees: de appeltaart maakt zo'n uitje tot een feestje!

MarcStouten zei

Mooi hoor. Appeltaart is mooie hachelijke afsluiter van bezoek(je).

Sjoerd zei

Nou vraag ik me af waarom er een reep slagroom naast die appeltaart ligt.

FRANK103 zei

@Marc: appeltaart is een primaire levensbehoefte volgens mij, één van de schijf van 5.

@Sjoerd: ik weet niet hoe die slagroom daar is beland, ook niet wat er verder met de slagroom is gebeurd. Eigenlijk ontken ik alles. Slagroom, wat is dat?

Suske. zei

De appeltaart ziet er lekker uit en zal dus ook wel lekker zijn.
Dat alleen al maakt alles goed.

FRANK103 zei

@Franky: het uiterlijk van een appeltaart draagt zeker bij aan de smaak, vandaar ook het vooral decoratieve toefje slagroom.

MarcStouten zei

En Siciliaans Drop niet te vergeten F103.

MarcStouten zei

Afgelopen vrijdag ongemoeid gebleven. Hachelijk.

FRANK103 zei

@Marc: bewaar ze maar tot de volgende race!