donderdag 1 november 2018

Walibi's Halloween Fright night


Het grut wilde naar de Halloween Fright night in pretpark Walibi.



Ik mocht mee, vooral omdat een aantal Duitse meisjes vorig jaar in Moviepark meer van mijn verschijning waren geschrokken dan van de vrij rondlopende griezels.



Dat wilden ze nog wel een keer meemaken!



Rond 11.30 waren we binnen, klaar voor een griezelige dag.



Na wat waterattracties, de goliath, een eenvoudige doch voedzame lunch was het tijd om naar DE achtbaan te gaan, gravity lost.



Meestal vind ik achtbanen wel leuk, bij deze had ik echter ernstige twijfels. Toen de wachtrij niet erg opschoot en mijn favoriete attractie, de stoomtrein, die dag niet bleek te rijden, ben ik afgehaakt.



Jammer natuurlijk, maar er zijn grenzen!



De rest heeft wel ruim 2 uur in de wachtrij gestaan voor een rit van 40 seconden, ik heb me nog een keer op de boomstamattractie gestort.



Het wordt inmiddels donker, en na een gezond avondmaal zijn er een zestal pleinen voorzien van engerds.



We besluiten nog een laatste keer in de houten achtbaan te gaan,



deze wordt binnenkort gesloopt,



en dan gaan we verder griezels kijken.



En een spookhuis bezoeken.



Om 23.00 is een griezelig leuke dag ten einde,



het kan zomaar zijn dat we volgend jaar weer gaan!



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Suske. zei

Halloween zit er weer op.
Het was in ieder geval griezelig leuk bij jullie.

Kees zei

Leuke fotoserie Frank, ik ben alleen niet zo meegaan voor Halloween.
Groet Kees.

Sjoerd zei

Ik heb niet zoveel met Halloween, maar iedereen mag dat natuurlijk zelf weten. Het heeft in ieder geval mooie foto's opgeleverd.

Ad zei

Halloween is ook niet zo mijn ding. Maar goed ieder zijn plezier. Jammer dat je favoriete attractie het die dag niet deed, Gelukkig was de voeding wel top. En dat maakt natuurlijk veel goed. Anders hadden wij als volgers van dit blog, onze zorgen toch wel gehad.De achtenbanen kunnen we wel als highspeed treinen zien. Toch nog een spoors tintje aan dit bericht.

FRANK103 zei

@Francky: zeker!

@Kees: ik weet nog niet wat ik van halloween vind.

@Sjoerd: het was een leuk uitje, dat is het belangrijkste!

@Ad: de voeding was top, eigenlijk was de hele dag top. Al heb ik zelf ook niet zo veel met halloween.

Renesmurf zei

Als het zo druk is is het niet leuk meer, vind ik, wachten moet korter. En enge dingen vind ik sowieso niet leuk.