donderdag 18 april 2019

Souterrain cup 2020


Een tweetal weken na de cooling down van de Souterrain cup 2019



is het al weer tijd voor een warming up voor de Souterrain cup van 2020.



Als de deur voor me open gaat rent Ollie de Kruisruiker naar buiten,



ik besluit toch de deur achter mij te sluiten, Marc stookt immers niet voor de buitenlucht.



De koffie kunnen we dan ongestoord naar binnen slobberen, onze kruizen blijven onbesnuffeld.



Tijd om naar beneden te gaan, Igor heeft de achterbanden van mijn Parma bolide voorzien van siliconen, dat moet geprobeerd worden!



Helaas vliegen de siliconen ons al snel om de oren, het experiment is mislukt.



Dan is het tijd voor een race eruit is eruit met een extra punt voor de snelste ronde.



Vooral als er maar één rijder nog in de baan staat gaat deze voor de snelste ronde,



meestal lukt dat ook om die te maken.



De tweede race is met de Abarth's van Marc2,



wat een leuke auto's zijn dat toch!



De races zijn erg spannend want de verschillen zijn maar gering.



Veel te snel is die race ook verreden



en wordt het weer tijd om naar huis te gaan.



Na nog een paar testritjes wordt de koffer weer ingepakt en begint de reis naar huis.



Het was ook deze keer weer erg gezellig,



zodat meteen weer een nieuwe raceavond gepland wordt.



Hachelijk?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Leuk zo'n avond. En wat meteen opviel is de schitterende kopfoto die je nu boven je site hebt staan.

Suske. zei

Leuk zo'n race. Hopelijk heeft de beste weer eens gewonnen.

FRANK103 zei

@sjoerd: het is heel gezellig, zo'n avond. Als het racen dan goed gaat is dat leuk, al is dat voor mij niet zo belangrijk. Leuk dat je de kopfoto mooi vindt!

@Suske: Marc had gewonnen, hij is meestal de beste en snelste.

Albert y Mara fotoblog zei

De kopfoto personificeert mooi jouw racehobby naast de treinen.
Fijne Pasen. Salu2 Albert
P.S. Komt jouw boskat nog eens aan bod, vraagt Mara.

Ad zei

En Ollie heeft de hele avond buiten moeten wachten?

Renesmurf zei

Ollie steelt duidelijk de show, die mag er wezen! De rest natuurlijk ook.

FRANK103 zei

@Albert: bedankt, en jullie ook fijne paasdagen!
@Mara: Loki heeft afgelopen week zijn teen bezeerd, daar ga ik zeker iets over vertellen!

@Ad: nee, Ollie mocht al snel weer naar binnen, voordat hij een klaaglijn kon bellen. Helaas!

@René: ik ben niet gek op honden, maar Ollie vind ik een leuk beest. Hij is daarom regelmatig op dit blog te zien.

MarcStouten zei

Hee F103, ik heb deze blog bijna gemist. Te druk met wielrennen hahaha! Bedankt voor leuke verslag weer!

FRANK103 zei

@Marc: zo boeiend zijn de berichten hier niet!