woensdag 23 juni 2021

Voor het forum


De zon schijnt en er is voetbal op TV, 

de kans dat ik 's avonds nog achter de pc ga zitten om het weblog bij te werken is dan nihil. 

Maar als op het 3-railforum gevraagd wordt naar foto's van de chromen Marklin re 460 met Rentenanstalt reclame dan moet ik toch naar zolder om wat foto's te maken. 

Ook staat binnenkort een expeditie naar een treinenkennis op de agenda, 

dan mag de HAG BLS re 4/4 mee (de poepdoos). 

Om te controleren dat die lok het goed doet mag hij al wat rondjes rijden. 

Als ik dan toch bezig ben mag de 003 ook even de benen strekken, 

het is toch de mooie grote stoomlok op de baan. 

De Marklin 003 is minder gedetailleerd maar wel heel degelijk!

En zo heb ik dan toch weer een paar uur op zolder en achter de pc gezeten. 

Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

dat lijkt me ook nog wel een leuk idee, een historische baan maken. Mooi met die bakbeesten. Daar zaten nog echte machinisten op.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik heb meerdere stomers op zolder staan, maar die komen inderdaad niet veel voor op het blog. Maar ze zijn wel zeer indrukwekkend!

Suske. zei

De afgelopen week was ik ook zo goed als niet op de blog te vinden. Heikel ?

FRANK103 zei

@Francky: je werd gemist! Heel hachelijk!

Ad zei

Hebben wij toch weer mazzel, door zo'n 3Railvraag!

FRANK103 zei

@Ad: helaas is niet iedereen zo blij met treinenfoto's Ad, maar ik ben in ieder geval blij dat ik jou een plezier heb gedaan!