donderdag 29 juli 2021

Wandelen


Vorig jaar had ik net de 1.000 kilometer niet gehaald, 

dit jaar lijkt dat wel te gaan lukken. 

Ik ben lid geworden van een Facebook groep die hier in de buurt wandelt 

en heb zondag met een vriendelijke dame 13 kilometer gelopen bij Ilpendam. 

De bedoeling was een Trage Tocht door de weilanden, 

echter we konden de route niet vinden. 

Daarnaast wandel ik met collega Walter meerdere keren per week.

Soms gaat de wandeling via de Turkse bakker, 

meestal denken we meer om de lijn. 

Ook op kantoor wandel ik me suf, 

sinds een week naar de nieuwe spottersplek. 

De 1.000 komt inmiddels in zicht.

 Hachelijk?

2 opmerkingen:

Sjoerd zei

lekker toch, voor mij is dat niet meer haalbaar, helaas.

FRANK103 zei

@Sjoerd: wandelen gaat mij goed af, ik verslijt wel veel schoenen, maar de gewrichten vinden het goed!